Październikowe nowości w Rossmann

Pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, dlatego najchętniej spędziłabym cały dzień pod kocem z kubkiem gorącej czekolady! Stwierdziłam, że coś tu dla Was naskrobie. Z racji tego, że jesteśmy w trakcie Rossmannowych promocji, nie odbiegnę daleko od tematu .. :) Przedstawię Wam październikowe nowości jakie możecie lub będzie mogli zakupić w Rossmannie. Głównie ten miesiąc należy do marki Wibo i Lovely.



Nie wiem jak Wy, ale ja strasznie wyczekuje matowych pomadek K'Lips od Lovely ! Produkty te miały pojawić się na sklepowych półkach już 1 października, niestety nie widać po nich ani śladu z prostej przyczyny - trwa promocyjne szaleństwo na kosmetyki do makijażu dlatego mogę przypuszczać, że jak tylko się to skończy szybko pomadki te pojawią się na półkach. Można je już znaleźć na stronie Rossmanna KLIK, ale bez realizacji zakupu. W skład opakowania będzie wchodzić matowa pomadka oraz konturówka do ust w tym samym kolorze. Jest to totalna podróbka pomadek Kylie, ale w tym wszystkim właśnie o to chodzi. Będziemy mogli je zakupić w 5 odcieniach. 

Następny produkt na jaki moim zdaniem warto zwrócić uwagę jest paleta rozświetlaczy do twarzy od Wibo. Strobing to modelowanie twarzy światłem, które daje efekt rozświetlonej skóry. Dzięki temu nasza twarz wygląda świeżo, młodzieńczo i promiennie. Ostatnio taki produkt zaproponowała nam marka L'oreal, a kilka słów o produkcie znajdziecie TUTAJ w moim poście. Teraz takie rozwiązanie proponuje nam Wibo, o połowę tańsze i z większą paletą. 
Kolejny produkt to błyskawiczny retusz odrostów w spray'u od L'oreal Paris. Totalnie mnie to nie dotyczy, ponieważ nigdy nie farbowałam i nie zamierzam farbować włosów. Ale kosmetyk mnie zaciekawił, bo chyba pierwszy raz widzę coś takiego. Może dlatego, że jestem mało zorientowana w tym temacie. 

Kolejny produkt od Lovely - kępki rzęs. Osobiście na pewno nie skuszę się na ten produkt, po pierwsze nie mam chyba do tego cierpliwości :D po drugie wolałabym aby ktoś mi to zrobił. Ale wiem, że dużo dziewczyn korzysta z tego typu produktów, a nawet zamawia przez internet np z Aliexpress bo są dużo tańsze. Lovely proponuje nam 60szt w opakowaniu wydaje mi się, że za przystępną cenę. 

Róż do policzków od Wibo. Marka ta ma już w swoim asortymencie róże, których osobiście nie używałam. Tutaj proponują nam zamkniętą kasetkę z lusterkiem, która nada nam delikatny odcień różu, a jednocześnie rozświetli nasze policzki. 
I znowu od Lovely zestaw do stylizacji brwi. Ten produkt spotkałam już na sklepowej półce w Rossmannie, chyba jako jedyny z powyższych jakie tutaj prezentuje. Ogólnie zestaw prezentuje się na prawdę fajnie, znajdziecie w nim 2 szablony ułatwiające nadanie kształtu, pęsetę do depilacji, brązowy cień i koloryzujący żel fixujący do wypełnienia i podkreślenia kształtu brwi, kredkę do nadania konturu oraz rozświetlacz pod łuk brwiowy do optycznego uniesienia brwi. Mamy tutaj tego sporo i w najbliższym czasie na pewno sama skusze się na ten produkt. 

To chyba tyle z rzeczy, które mi rzuciły się w oko. Ogólnie jak widzicie w kwestii makijażu październik należy do dwóch marek - Lovely i Wibo. Jest to tak na prawdę ta sama firma, która rozwija się w ostatnim czasie w błyskawicznym tempie. I tak jak wspominałam, produkty te miały pojawić się w październiku na sklepowych półkach, ale niestety widziałam tylko ten zestaw do stylizacji brwi od Lovely. Inne przypuszczam pojawią się po promocjach, dlatego nie pozostaje nam nic innego jak uzbroić się w cierpliwość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz