Pielęgnacja włosów z Redical

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że zmagam, a raczej zmagałam się z dużym wypadaniem włosów. Wypadały mi one garściami. Z czasem doszło do sytuacji, że bałam się w ogóle je czesać. Stosowałam przeróżne odżywki czy szampony - bez rezultatów. Będąc ostatnio u fryzjera, Pani fryzjerka poleciła mi serie produktów Redical. Więc mówię czemu nie! Od razu poleciałam po nie do Rossmanna i wcale nie zapłaciłam za nie tak dużo. Cały zestaw czyli szampon, odżywka i mgiełka wyniósł mnie około 30zł. 



Zacznę może od tego, że dużo osób narzeka na brak rezultatów po tych produktach. Nic dziwnego - nie można się spodziewać cudów po kilku dniach, czy oczekiwać, że stosowanie samego szamponu czy mgiełki pomoże. Najlepiej używać całej serii, przez co najmniej 3 tygodnie. U mnie mija właśnie 3-ci tydzień :) A teraz przedstawię Wam krótko produkty, a na koniec moją ocenę!

Szampon używam codziennie, zużywa się go tak na prawdę najwięcej. Jest już na wykończeniu, a mgiełki czy odżywki nie zużyłam nawet połowy. Po pierwszym myciu nie byłam w ogóle zadowolona z tego produktu. Konsystencja dość rzadka, mało się pieni, a na dodatek strasznie plącze włosy.. nie tego oczekiwałam po szamponie, który ma mi pomóc w walce z wypadaniem włosów. Dlatego od razu po spłukaniu wilgotne włosy spryskuje mgiełką, która w dużym stopniu pomaga w rozczesywaniu włosów, a następnie u nasady nakładam odżywkę bez spłukiwania. 







No i przejdźmy do rezultatów! Zdecydowanie zatrzymałam proces nadmiernego wypadania włosów. Wiadomo, że na szczotce zawsze coś zostanie, ale w porównaniu do tego co było są ogromne zmiany. Mogę je dotykać i przeczesywać palcami bez obaw. Włosy odzyskały zdrowy, świeży wygląd. Produkty te na pewno jeszcze długo pozostaną u mnie w łazience :) Dlatego POLECAM POLECAM POLECAM!!!! Pamiętajcie tylko o tym, że jeśli decydujecie się na taką kurację z produktami Redical czy zupełnie innymi, najlepsze rezultaty otrzymacie używając całej serii produktów. Stosowanie samego szamponu i oczekiwanie od niego jakichkolwiek rezultatów jest niedorzeczne, tymbardziej w tym przypadku ( jak już wspominałam szampon Redical strasznie plącze włosy, dlatego tutaj całość ratuje mgiełka) 

A Wy dziewczyny, czy miałyście styczności z marką Redical? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz