Paczka od Fitomed

W końcu mamy wyczekany, długi weekend! Nie ma to jak obudzić się we własnym łóżku i słyszeć za uchem mruczenie swojego czworonoga.. :) W domu jak zwykle czekało też na mnie kilka paczek, dlatego pokażę Wam jedną z nich. Paczka pochodzi od firmy Fitomed. Co się w niej znajdowało?




Dostałam dwa kremy pochodzące z serii serum - pierwsze to nawilżające serum do twarzy, a drugie pod oczy. W paczce znajdowały się również trzy próbki kremów. W mojej kolejce kosmetycznej nie mam tego typu produktów, dlatego od razu zaczynam je testować :)



Jak już możecie zauważyć dwie próbki kremów znajdą się w rękach mojej mamy, ponieważ kremy posiadają działanie przeciwzmarszczkowe ( na szczęście nie mam jeszcze z tym problemu :D ) Domyślam się, że firma chce w ten sposób przedstawić swoje trzy produkty z tej serii i nie patrzy czy ktoś ma 20 czy 40 lat.

A Wy dziewczyny miałyście styczność z tą firmą? Używałyście ich produktów? Dajcie znać :) 

Pozdrawiamy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz