Pierwsza tura promocji -49% w Rossmann

Wczoraj ruszyła pierwsza tura promocji -49% w Rossmann czyli szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci. Trwa ona do 5 października. Ja tak na prawdę mam pod dostatkiem produktów do ust, dlatego nie szalałam na zakupach, ponieważ muszę zużyć obecne. To co chciałam tak na prawdę to kupiłam. Niestety nie znalazłam więcej odcieni matowych pomadek Wibo, jestem na razie jeszcze w swoim rodzinnym mieście, a tam ( przynajmniej wczoraj ) były dostępne tylko dwa odcienie, czyli nr3 i nr4. Może uda mi się na dniach złapać inne odcienie w Warszawie :) 




Postawiłam głównie na markę Wibo. Kupiłam z niej matową pomadkę Million Dollar Lips nr3 (posiadam nr4 czyli piękny czerwień i jestem mega z niej zadowolona, krótka recenzja KLIK), kredkę do ust oraz trzy lakiery do paznokci. Z Nivea postawiłam oczywiście na kultową pomadkę do ust z arbuzowym zapachem.









A wy dziewczyny co kupiłyście lub macie zamiar kupić? :) Spieszcie się, bo produkty znikają z półek migiem ( ja swojego Rossmana odwiedziłam z chwilą jego otwarcia :D ) 

Miłej soboty kochane! 

1 komentarz:

  1. Podoba mi się ta konturówka. 2 pierwsze lakiery mam, są super :) Szkoda, że ten matowy krótko jest matowy na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń