Nowość od L'oreal Paris mascara PARADISE EXTATIC - najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam?!!

Ostatnio w moje ręce wpadła bardzo polecana przez wiele dziewczyn mascara PARADISE EXTATIC, która jest nowością jaką proponuje nam marka L'oreal. Z racji tego, że uwielbiam produkty tej marki to bez wahania poleciałam po nią do drogerii.. 😁 I tutaj mam fantastyczną wiadomość - jeśli któraś z Was jest zainteresowana tym produktem to teraz w Rossmannie jest na niego promocja (61.39zł - 48.99zł). 



Dużo osób porównuje ją do mascary Better Than Sex Too Faced. Niestety nie miałam okazji jej używać chyba z racji tego, że jest troszkę za droga jak na tusz do rzęs (przynajmniej dla mnie 😊). Za to ten produkt kupicie o połowę taniej, a w sklepach internetowych znajdziecie go nawet za 30-40zł. Czy daje podobny efekt do tej kultowej mascary? Tego nie mogę Wam powiedzieć, nie mam takiego porównania, ale.. jest to z pewnością najlepszy tusz do rzęs jaki kiedykolwiek miałam!





Nie będę pisała Wam tu opisu tego produktu czy jego składu bo wiem sama po sobie, że interesuje mnie to drugie czyli recenzja. Co najbardziej chyba przykuło moją uwagę to design - jest piękny i słusznie ktoś zwrócił uwagę, odbiegający od innych produktów L'oreal. Według mnie zmiana na plus. Szczoteczka dość duża ale wbrew pozorom fajnie maluję się nią rzęsy i co najważniejsze nabiera wystarczającą ilość produktu. Już po pierwszej aplikacji otrzymujemy efekt wyraźnie wydłużonych i pogrubionych rzęs. Druga aplikacja pozwala nam uzyskać efekt sztucznych rzęs, ale z wyraźnym umiarem co wygląda na prawdę fajnie. Tusz nie skleja rzęs, ani nie osypuje się w ciągu dnia. No ideał, sami zobaczcie! PS wybaczcie mi moje wory pod oczami, ale jestem chora.. 😂



Jedyną jego wadą jest cena, ale L'oreal od zawsze nie jest tanią marką. Mimo wszystko proponuje Wam polować na ten produkt na promocjach lub w sklepach internetowych gdzie znajdziecie go o połowę tańszego. 

A Wy znacie ten tusz? A może już go używacie? U mnie zdecydowanie jest to numer jeden 😍 i na pewno znajdzie się w ulubieńcach miesiąca! 




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

26 komentarzy:

  1. Bardzo fajną ma szczoteczkę ja bardzo lubię tusze z Loreala więc możliwe, że w przyszłości go przetestuję <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, tylko tak jak napisałam poluj najlepiej na promocjach :)

      Usuń
  2. Nie znam tego tuszu, co więcej, nawet nie wiedziałam, że L'Oreal taki ma w swojej ofercie. Nie przepadam za włosiastymi szczoteczkami, ale efekty jakie uzyskałaś kuszą mnie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dawno się pojawił na półkach drogeryjnych :)

      Usuń
  3. Fajnie wychodzi efekt końcowy, opakowanie i i sam tusz zachęca każdą dziewczynę do zakupu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowanie *.* Bardzo przyciąga wzrok :)
    Super efekt! Masz piękne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na jakąś promocję i na pewno skuszę się na ten tusz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukaj też w sklepach internetowych :) też jest o wiele tańsza

      Usuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje na rzęsach :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam go, ale wydaje się ok i zastanowię się nad kupnem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena powala i to bardzo, jednak widać jakiś efekt, chociaż ja ci mogę polecić tusz nawet z Paese, który da znacznie lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za propozycje, na pewno mu się przyjrzę :)

      Usuń
  9. Tego nie miałam okazji używać. Do tej pory najlepszy jak dla mnie jest "ogórkowy" tusz z Maybeline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy go nie używałam, ale jeszcze wszystko przede mną :)

      Usuń
  10. wow super tusz i ma cudne opakowanie :) uwielbiam tusze loreal .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie na pewno i ten przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  11. widzę go pierwszy raz na oczy - ale super effect!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba jak bedą promocje w Rossmanie to go kupię i przetestuję ;)
    Masz śliczne rzęsy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę niezły efekt daje ten tusz, zachęciłaś mnie, by go poszukać za niedługo na Rossmannowych promocjach:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię tusze tej marki, ale ten widzę pierwszy raz :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś miałam ten tusz, jest bardzo ok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Efekt jest naprawdę bardzo zadowalający i widać ogromną różnicę. Koniecznie muszę wypróbować ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naprawdę wydłuża rzęsy!:)

    Zapraszam na nowy post, a w nim 100 faktów o mnie! :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń