Spełniłam swoje marzenie !! Mecz POLSKA-KAZACHSTAN

Cześć kochani :) Wpis nie co spóźniony, ale co tam! W zeszłym tygodniu (jak mogliście zauważyć na moim instagramie) wybrałam się na mecz Reprezentacji Polski. Myśl, chęć bycia i uczestniczenia w takim wydarzeniu zrodziła się u mnie jakieś 2 lata temu. Zawsze to odkładałam bo "nie było czasu", bo bilety za drogie, bo szkoda kasy i tak by jeszcze wymieniać .. ale kilka miesięcy temu powiedziałam koniec - muszę tam być! Zbieram ekipę i idziemy. Ku naszemu szczęściu bilety kupiliśmy bez problemu (co się rzadko zdarza na tego typu wydarzeniach). Jak było? Chwila, w której 60 tysięcy ludzi śpiewa hymn polski - nie do opisania :) Super atmosfera meczu, emocje podczas oglądania i czas, który zleciał zdecydowanie za szybko. Zrobiłam dla Was małą relację od kulis, dlatego zapraszam do oglądania.













Polecam wszystkim tym, którzy się jeszcze wahają..  Spełniajcie marzenia - i te duże i te małe. Pamiętajcie jedyne co Nas ogranicza to tylko własna wyobraźnia. Bo kiedy jak nie teraz? :) 




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

17 komentarzy:

  1. Spełnianie marzeń jest bardzo ważne :) Ja fanką piłki nożnej nie jestem, ale zawsze oglądam mecze, w których gra Polska. Chciałabym też zobaczyć je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto! Mam nadzieje, że kiedyś Ci się uda uczestniczyć w jednym z nich :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :) widać, że dobrze się bawisz. Będziesz miała genialną pamiątkę. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje super przeżycia, mamy najlepszych kibiców i warto to zobaczyć choć raz.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezapomniane wrażenia :) A w wianku wyglądasz uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy mecz reprezentacji to niesamowite święto, polecam i gratuluję spełnienia marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. sweitnie! marzenia trzeba spelniac ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O gratuluję super sprawa.Pozdrawiam i zapraszam na bój blog https://klaudiaonelive.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, gratulacje! Naprawdę cudownie, że mogłaś tam być i spełnić marzenie! :) życzę Ci więcej takich możliwości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, fajnie, że w końcu wzięłaś sprawy w swoje ręce i spełniłaś marzenie :D.
    Z pewnością niesamowite przeżycie!
    Pozdrawiam :).
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością musiało to być dla Ciebie wielkie przeżycie! Pogratulować :) ślicznie prezentujesz się w tym wianku <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w tym roku też spełniłam swoje marzenie, z którym zwlekałam od dawna. Także gratuluję, że Tobie też się udało :) piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że spełniłaś swoje marzenia💖 oby tak dalej😃
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie! Ja uwielbiam oglądać mecze w telewizji. :D
    Życzę powodzenia w dalszym spełnianiu swoich marzeń. To w życiu naprawdę ważne.
    Pozdrawiam ciepło.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę, ale jednocześnie ogromnie się cieszę, że ci się udało zobaczyć ten mecz na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też byłam, to był mój pierwszy raz.. masz rację to niesamowite uczucie kiedy tyle ludzi śpiewa hymn Polski, kiedy wszyscy cieszyliśmy się z każdego gola.. uczucia nie do opisania, to trzeba po prostu przeżyć!
    Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam. Ale wprowadziłam się właśnie do Warszawy, mieszkam niedaleko i przejeżdżałam akurat obok, gdy był mecz. Haha, wiem, fascynujące :) Nie lubię oglądać meczy. Ale tak pomyślałam, że oglądanie meczu na żywo, to kompletnie inne doświadczenie. Tak samo jak idę do kina. W domu jakiś film mógłby mi się nie spodobać. Ale w kinie wszystko obejrzę i wszystkim będę oczarowana, chyba, że serio gniot jakiś. Taka magia. Inna energia miejsca.

    Pozdrawiam!
    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń