Jaki prezent na dzień chłopaka?

 Jedno i to samo pytanie, które nie jedna kobieta powtarza sobie co roku.. :)  Ja osobiście zawsze mam z tym problem, pomysł na prezent dla płci żeńskiej nie sprawia mi tyle kłopotu co ten, który szykuje dla mężczyzn. Najlepiej delikatnie wybadać czego facet potrzebuje, co mu się podoba lub co myśli o różnych rodzajach prezentów. Czy woli spędzić ten dzień razem - wyjść do kina lub knajpy, czy gustuje w gotowych i praktycznych prezentach. Dlatego drogie Panie jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent dla Waszego mężczyzny to dobrze trafiłyście! Może uda mi się podsunąć Wam jakiś pomysł.





1. Kto powiedział, że słodkości są przereklamowane na prezent? Nie koniecznie! Strona chocolissimo.pl znana jest z oryginalnych czekoladek, a raczej ich wyglądu. Kto by nie ucieszył się z takiej właśnie oryginalnej czekolady?


2. Kubek zawsze spoko! I nigdy nie jest ich za dużo.. 😀 Propozycje pochodzą ze sklepu home-you.com.pl


3. Jeśli masz w domu wielbiciela piwa to kufel będzie idealnym prezentem dla niego. Propozycje pochodzą ze sklepu www.garneczki.pl


4. Skarpetki, ale nie byle jakie! Ciekawe, wyraziste i z pewnością oryginalne 😊 Propozycje pochodzą ze sklepu wearmedicine.com


5. Etui na telefon. Propozycje ze strony www.etuo.pl, gdzie znajdziecie dużo wzorów na każdy telefon.

6. Wymarzona gra komputerowa ucieszy każdego faceta lubiącego gry. Podpatrzcie co ostatnio wpadło mu w oko i przede wszystkim upewnijcie się czy jego komputer spełnia wymagania sprzętowe.


7. Portfel, pasek lub zegarek - klasyczne ale sprawdzone i na pewno przydatne prezenty. Tym bardziej, że to prezent na lata.


8. Perfumy od tych najtańszych do tych najdroższych. To Wy najlepiej wiecie jaki zapach preferuje Wasz mężczyzna. I tu jeśli miałabym Wam coś doradzić to nie kupujcie perfum w drogerii (no chyba, że akurat jest na nich promocja) ponieważ tam produkty te są dwa razy droższe. Przez internet mamy oferty tych samych perfum w dużo tańszych cenach.


Mam nadzieje, że wpis okazał się przydatny i choć trochę mogłam Was zainspirować. Czekam również na Wasze propozycje prezentów w komentarzach! Chętnie je poczytam, ale też na pewno przydadzą się innym! 😊



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

20 komentarzy:

  1. bardzo fajne propozycje na prezent moja przyjaciółka ostatnio się zastanawiała co kupić swojemu chłopakowi podsunę jej ten artykuł :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. i takiej męskiej opinii potrzebowałam! Dzięki :)

      Usuń
  3. U mnie chłopak najbardziej by się ucieszył z gry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te czekoladowe narzędzia czy auta - muszę mojemu facetowi coś takiego sprawić.
    Bardzo fajny i przydatny post :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Propozyje jak najbardziej świetne!
    Ja swojemu facetowi robię własnoręczne prezenty i coś zawsze dokupuje... Cieszy się wtedy jak małe dziecko! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jak coś ktoś dostanie z chłopaków to aż mu pozazdroszczę, choć portfel mam ale jakieś gry lub kufel, kubek uroczy. Takie prezenty aż łezka się kręci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie propozycje fajne. Większość już wykorzystałam :( Z tym prezentem to zawsze jest problem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i inspirujący wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat moja koleżanka szuka idealnego prezentu! Podeślę jej ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja właśnie nie mam pomysłu! Te czekoladki są genialne, zaraz zerknę na ich stronę :) Super post ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post. Napewno wiele osób skorzysta, ja już mam prezent. Poszłam w perfumy jak co roku 😂 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny prezent to taki który zaskoczy :) Ja ostatnio swojemu chłopakowi kupiłam plakat ze zdrapkami zdrap.to

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że na prawdę spory wybór ciekawych i wartych uwagi prezentów dla mężczyzn i chłopaków znajdziesz w sklepie https://picco.pl/pol_m_Prezent-dla-niego-271.html . Mają tu na prawdę spory asortyment i na pewno wybierzesz coś co Cię zaciekawi

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Może coś funkcjonalnego, z czego da się korzystać? Popatrz na propozycje https://smartprezenty.pl/ Moim zdaniem to najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość ważną sprawą jest właśnie to aby mieć wiedze na temat samych prezentów oraz co i kiedy warto jest kupować. Ja również całkiem niedawno w sklepie https://zamowprezent.pl/prezenty-na-parapetowke/prezenty-szklane miałam okazję kupić ciekawe szklane prezenty na parapetówkę.

    OdpowiedzUsuń