Serum Redupore - MAZIDŁA półprodukty kosmetyczne

Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnego produktu ze sklepu MAZIDŁA. Tym razem postanowiłam zabawić się w małego chemika i zakupiłam gotowy zestaw do zrobienia kosmetyku samemu w domu Dzięki uprzejmości firmy Mazidła, zdecydowałam się na Serum Redupore - dla osób z tłustą cerą z rozszerzonymi porami i skłonnością do zaskórników. A więc zapraszam do recenzji! :)



Składniki do zrobienia serum w odpowiednio zmierzonych proporcjach wysyła nam sklep wraz z opakowaniem i krótką instrukcją krok po kroku. Cały proces zajął mi dobre 30 minut. 




Jestem miło zaskoczona, ponieważ serum okazało się skuteczne. Stosowałam je 2-3 razy w tygodniu, po kilku użyciach zauważyłam w dużym stopniu brak świecenia się twarzy. Po dłuższym użytkowaniu zaskórniki na nosie zmniejszyły się. Jedyna rzecz, do której mogłabym się przyczepić to zapach, który nie należy do przyjemnych. 



Zestaw kosztował około 26zł, więc uważam że za tą kwotę można kupić wiele tańszych i tak samo skutecznych preparatów. Ale zaliczam to do dość ciekawych doświadczeń, ponieważ nigdy nie miałam okazji przyrządzać samej kosmetyku, prócz wszelkich maseczek jakie prezentowałam Wam w postach :) 
A Wy dziewczyny miałyście okazje zamówić coś ze sklepu MAZIDŁA ? Ja przy następnym zamówieniu postawie chyba jednak na gotowy kosmetyk :)

2 komentarze: