-49% na kolorówkę w Rossmannie!! Co warto kupić?

Ostatnio w internecie krąży informacja na temat kolejnej promocji w Rossmannie -49% na kosmetyki do makijażu, która ma ruszyć 30 września! Nic jeszcze nie wiadomo na temat kolejności poszczególnych etapów promocji. Dlatego w dzisiejszym poście przedstawię Wam produkty, na które będę polować lub które mogę Wam polecić :) Doszłam do wniosku, że produkty nie podzielę kategoriami, a markami bo tak chyba będzie lepiej.



Jeśli chodzi o kwestie makijażu, osobiście w większości stawiam na markę L'oreal. Od jakiegoś roku stałam się wielką zwolenniczką ich produktów. Niestety ich kosmetyki nie należą do tanich, ale dzięki tego typu promocjom jakie organizuje Rossmann możemy je kupić w bardzo niskiej cenie. Moje must have na zbliżającej się promocji to:

Wszystkie rzeczy mam na wykończeniu, dlatego promocja w Rossmannie spada mi jak z nieba :D Od lewej:
- L'oreal Paris, True Match, korektor 35,99zł - 18,35zł 
- L'oreal Paris, Volume Million Lashes, mascara, Couture 60,99zł - 31,10zł
- L'oreal Paris, Infallible Sculpt, paleta do konturowania rysów twarzy 76,99zł -    39,26zł
- L'oreal Paris, True Match, podkład 59,99zł - 30,60zł

Polecam Wam również z L'oreala puder, który ostatnio złapałam na promocji w drogerii (66,59zł - 33,96zł) oraz puder rozświetlający HIGHLIHGT (66,59zł - 33,96zł), który jest totalną nowością od L'oreala, TUTAJ macie mojego posta i kilka słów o nim. Bez bicia przyznam się, że jeszcze nie miałam okazji go użyć i czeka na swoją kolej. Pamiętam również, że obiecałam Wam posta na temat mojego codziennego makijażu, dlatego stwierdziłam, że zrobię go już po promocji w Rossmannie.


Z marki Rimmel raczej nic nie planuje kupować, ale jakiś czas temu używałam ich kilku produktów, z których byłam zadowolona, mianowicie:

Od lewej:
- Rimmel, Lasting Finish 25HR, puder kryjąco-matujący 41,59zł - 21,21zł
- Rimmel, Stay Matte, puder 26,79zł - 13,66zł
- Rimmel, Kate, paletka rozświetlająca do twarzy 37,99zł - 19,37zł

Z Maybelline oczywiście kultowa maskara i piękne, nudziakowe cienie do powiek:
Od lewej:
- Maybelline, cienie do powiek, The Nudes 55,59zł - 28,35zł
- Maybelline, Volum Colossal, maskara 33,99zł - 17,33zł

Jeśli chodzi o markę Wibo to na pewno skuszę się na uzupełnienie mojej kosmetyczki w ich matowe odcienie pomadek! Są genialne, a na dodatek tanie. Szkoda tylko, że nie ma większego wyboru kolorów. Zastanawiam się również nad ich paletą cieni do oczu, czy któraś z Was ją miała i poleca? :)

- Wibo, Million Dollar Lips, matowe pomadki do ust 11,29zł - 5,75zł
- Wibo, Go Nude, paleta 12 cieni do oczu 41,99zł - 21,40zł
- Wibo, paleta do konturowania twarzy 19,99zł - 10,19zł

Z Lovely polecam również pomadki do ust, te matowe jak i zwykłe oraz wychwalane ostatnio przez wszystkich tusze do rzęs.
- Lovely, Creamy Color, pomadka do ust 10,99zł - 5,60zł
- Lovely, Extra Lasting, błyszczyk do ust 9,99zł - 5,10zł
- Lovely, Pump Up, tusz do rzęs podkręcający 10,99zł - 5,60zł

To chyba tyle z produktów, które planuje sobie kupić i które Wam mogę polecić. Mam w planach zrobić jeszcze dla Was jakieś testy, może właśnie pomadek lub kredek z różnych marek? Co Wy na to? :)

1 komentarz: