ROZDANIE KOSMETYCZNE

Dziś przychodzę do Was z długo zapowiadanym rozdaniem z okazji 1000 obserwujących na moim instagramie KLIK ! Jestem mega szczęśliwa i bardzo wdzięczna :) To dzięki Wam idę do przodu, realizuje swoje cele i współpracuje jeszcze z większą liczbą firm! Pół roku temu zakładając tego bloga, nie spodziewałam się, że to rozwinie się w tak szybkim tempie. Dlatego jeszcze raz bardzo DZIĘKUJE!! :)



Co jest do wygrania? Zestaw kosmetyczny, a w nim : 

1. Maski Ziaja - nawilżająca, regenerująca oraz oczyszczająca. Chyba każda z dziewczyn je zna i tak samo jak ja uwielbia.. :)


2. Lakiery do paznokci Lovely oraz Eveline Cosmetics - w pięknych kolorach, miętowym i koralowym.


3. Pomadka ultra-nawilżająca Eveline, Aqua Platinum - piękny, różowy kolor, numerek 492 



4. Balsam do ciała Ziaja capuacu - do twarzy, ciała oraz włosów. Jakiś czas temu pisałam o nim posta KLIK


5. Tołpa dermo face wraz z katalogiem ich produktów - mała namiastka ich żelu do mycia twarzy, matującego kremu nawilżającego, łagodzącego koncentratu wzmacniającego oraz balsamu do ciała


6. Suchy szampon Batiste Cherry - również kieruje Was do mojego posta na temat tego produktu KLIK 


CO NALEŻY ZROBIĆ?
1. Zaobserwuj mój profil na instagramie KLIK
2. Udostępnij zdjęcie konkursowe ( znajdziecie je na moim profilu na instagramie ) na swoim profilu i oznacz mnie na nim
3. Dodaj hasztagi #kamiszypirozdanie #rozdanie #konkurs 

Rozdanie trwa równy miesiąc 23.09-23.10
Zestaw wygrywa jedna osoba, losowanie odbędzie się na moim insta-snapie :)

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU I ŻYCZĘ POWODZENIA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz