ZIAJA cupuacu

Chyba wielu z Was ma niemały problem z przesuszoną skórą po zimie. Firma Ziaja jak zwykle wychodzi Nam naprzeciw i oferuje serię kosmetyków z masłem cupuacu :) Produkty te wyszły na rynek już jakiś czas temu, ale nie miałam okazji wcześniej ich przetestować. Lato zbliża się wielkimi krokami, dlatego uznałam, że jest to odpowiedni moment na regenerację mojej skóry! :) 



Przedstawiam Wam balsam pod prysznic z zastosowaniem do twarzy, ciała oraz włosów. Zapach jest subtelny i delikatny, przez co utrzymuje się na długi czas. Konsystencja nie należy do najgęstszych, ale też nie spływa z rąk.




Działanie:
  • zmiękcza, uelastycznia i nawilża skórę
  • szybko wygładza oraz redukuje szorstkość naskórka
  • działa jak odżywczy, spłukiwany kompres na bardzo suche zniszczone włosy
Na początku stosuje go jako maska do włosów. Nakładam balsam na suche włosy i pozostawiam go na głowie przez minutę. Następnie spłukuje i myje włosy szamponem. Jako balsam do ciała nakładam go na umyte już wcześniej ciało i również zaraz spłukuje. Skóra jest nawilżona i pięknie pachnąca! :) 

Jeżeli zaciekawiła Was cała seria, to znajdziecie ją TUTAJ . Ja osobiście uwielbiam kosmetyki Ziaja, bo są to produkty na każdą kieszeń, a także łatwo dostępne. 

A wy jesteście już gotowi na lato? :) Zapraszam na mojego instagrama KLIK, BUZIAKI


1 komentarz:

  1. Zachęcamy również do wypróbowania pozostałych kosmetyków z serii CUPUACU. Idealna propozycja na przygotowanie skóry do lata - peeling, olejek i mleczko do ciała - odżywią, nawilżą, wygładzą nawet najbardziej suchą skórę.

    Pozdrawiamy,
    E-Ziaja

    OdpowiedzUsuń