Aussie

Jak Wam minęła majówka? Ja od wczoraj biorę się za nadrabianie spraw związanych z uczelnią, ale też i z blogiem! :) Już jakiś czas temu dostałam paczkę do testowania z produktami Aussie. Szczerze Wam powiem, że nigdy nie miałam okazji wypróbować tych produktów, dlatego czym prędzej wzięłam się za testowanie.





W paczce znalazłam 2 pełnowymiarowe produkty: szampon Miracle Moist oraz odżywkę 3 Minute Miracle. Mniejsze szampony i odżywki z tej samej serii zawierające po 75ml mam dla Was! Dlatego na dniach pojawi się konkurs :)



Cena w Rossmannie - 21,99zł


Cena w Rossmannie - 10,49zł

Linia Miracle Moist jest przeznaczona do włosów suchych i zniszczonych. Formuła tych kosmetyków została wzbogacona australijskim olejkiem z orzechów makadamia. Szampon pachnie ślicznie, jak dla mnie gumą balonową. Niesamowicie się pieni, dlatego wystarczy niewielka ilość by umyć długie włosy. Zaraz po spłukaniu nakładam odżywkę, która jest lekka i rzadka. Podczas zmywania odżywki czuć, że włosy się wygładzone i miękkie. Dzięki niej łatwiej się rozczesują, a rano nie wymagają dużego prostowania. 


Produkty te chyba na dłużej zostaną u mnie w łazience :) A Wy też lubicie Aussie? Która seria podoba wam się najbardziej? 

Pamiętajcie, że już na dniach mam dla Was konkurs. Do wygrania 3x zestaw szampon+odżywka o pojemności 75ml widocznych na zdjęciu powyżej :) 

Życzę Wam udanego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz