Pomysł na prezent dla kobiety

Cześć wszystkim!

Co u Was? Pogoda niestety nas nie rozpieszcza, za oknem deszczowo i zimno.. brr. Dziś mamy piękne święto - Dzień Naszych Cudownych Mam. Z tej okazji chciałam złożyć najserdeczniejsze i najszczersze życzenia każdej Mamie! :) Moja Mama jest cudowna, ukochana i jedyna - kocham Cię Mamo ❤️

Długo się zastanawiałam nad odpowiednim prezentem dla mojej Mamy. Wychodzę z takiego założenia, że prezent powinien być przede wszystkim praktyczny. Ostatnio coraz częściej widzę tzw "BEAUTY BOX'Y". Trochę się naczytałam na ich temat, więc przedstawię je w skrócie. Takie miesięczniki proponuje nam JOYbox czy beglossy i jest to naprawdę spoko pomysł, jeśli chodzi o edycje "specjalne". Normalne co miesięczne pudełka w ogóle do mnie nie przemawiają, dlaczego? Takie pudełeczko z kosmetykami kosztuje 50zł. Wartość produktów w takim boxie waha się od 100-150zł, ale szczerze nie kupiłabym żadnego z tych produktów. Mam swoje podstawowe typy i według mnie nie są wcale gorsze od tych proponowanych, a nawet lepsze. Na studiach nauczyłam się przede wszystkim jednego - oszczędności! :D Dlatego jeśli mam zapłacić 50zł za kosmetyki, które tak na prawdę do mnie nie przemawiają i na które nie mam wpływu, jest to strata pieniędzy. Takie pudełka mają swoje zwolenniczki, ale niestety większą przewagę stanowią niezadowolone klientki, które pocieszają się jedynie pięknym, ozdobnym pudełeczkiem. 


Postanowiłam, że stworze własnego BEAUTY BOX'a z praktycznymi kosmetykami, których używa każda kobieta. Kierowałam się przede wszystkim tym, co tak na prawdę lubi moja Mama :) 










A Wy co podarowaliście swoim Mamom? Zapraszam Was na mojego SNAPCHATA: kamiszypi zobaczycie jakie paczki dostałam w tym tygodniu :) Przesyłam ciepłe buziaki i życzę udanego, długiego weekendu! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz