Aussie KONKURS !

Co u Was? Ja cały weekend spędziłam w mieście rodzinnym. Piękna pogoda, leżakowanie, cisza i spokój - to czego potrzebowałam! Tak poza tym przyznać się kto wygrał we  wczorajszej rekordowej grze totka?! :D  Ja nawet nie trafiłam trójki, nie mam szczęścia do takich gier :)

Przygotowałam dzisiaj dla Was zapowiedziany konkurs. Skoro ja testuje, Wy również możecie :)

Do rozdania mam 3 zestawy do włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku.

Każdy zestaw składa się z szamponu i odżywki z serii 3 Minute Miracle Moisture ( pojemność 75ml ). Jest to zupełna nowość od Aussie. Przyznam się bez bicia, że paczkę dostałam dobre 3 tygodnie temu, więc nie wiem jak sprawa ma się teraz i czy produkty te są już dostępne w sklepach. Osobiście w Rossmannie nie widziałam akurat tego zestawu.




Zasady uczestnictwa znajdziecie TUTAJ
konkurs trwa do 11 maja. POWODZENIA! :)  

EDIT: WYNIKI KONKURSU ZNAJDZIECIE TUTAJ w komentarzu.
Zwycięzcom gratuluje! :) a Was zapraszam już niedługo na kolejny konkurs 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz