GARNIER czysta skóra 3w1

Za oknem mamy znów piękną pogodę. Wkrótce czerwiec, a co za tym idzie egzaminy na uczelni.. i WAKACJE! :) Wracając do meritum, jakiś czas temu w mojej skrzynce ku zaskoczeniu dostałam próbki GARNIER czysta skóra 3w1. Tego produktu chyba nie muszę Wam przedstawiać. W mojej łazience gości on od dobrych 5 lat :)





W paczce znalazłam 3 saszetki, dlaczego akurat tyle? Jak sama nazwa nam mówi, w skład produktu wchodzą 3 kosmetyki: żel myjący, peeling oraz maseczka.

  • Rano stosuje go jako żel myjący, który zmniejsza nadmiar sebum, oczyszcza i eliminuje zanieczyszczenia. 
  • Wieczorem robię peeling, który usuwa martwe komórki i odblokowuje pory. 
  • Kilka razy w tygodniu robię maseczkę, która zawiera formułę z białą glinką o właściwościach łagodzących i absorbujących, dzięki czemu matuje skórę. 

Moim skromnym zdaniem jest to jeden z lepszych produktów z tej serii. Dokładnie oczyszcza moją skórę i zapobiega powstawaniu wyprysków. W tym tygodniu znajdziecie promocje w Rossmanie na ten produkt ( 11,99 zł ) 

Życzę Wam udanego weekendu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz