Celia

Od kilku dni zbierałam się za napisanie posta, jednak jak zwykle to odkładam.. Zazwyczaj wychodzę rano na uczelnie, a wracam późnym popołudniem, gdzie wtedy marzę tylko o drzemce! Tym bardziej, że światło w mojej małej kawalerce na robienie zdjęć o tej porze jest fatalne! Ale obiecuje, że się poprawie! :) Zapraszam na mojego snapchata: kamiszypi , tam możecie mnie śledzić na bieżąco.

Jakiś czas temu, dzięki uprzejmości marki CELIA zostałam obdarowana trzema produktami z ich asortymentu. Są to zupełne nowości na rynku! :)



Otrzymałam 3 kosmetyki do wypróbowania: cień do powiek, tusz do rzęs oraz pomadkę w kredce. Kosmetyki Celia możemy zakupić na stronie internetowej TUTAJ oraz w drogeriach. Jesteście ciekawi jak prezentują się dane produkty? :)

Zacznijmy od satynowego cienia do powiek Celia Style. Otrzymałam odcień o numerku 8. W kolekcji cieni znajdziemy aż 9 kolorów do wyboru. W dotyku jest miękki, satynowy i delikatny. 



Po kilkukrotnym przetestowaniu, mogę stwierdzić, że posiada długotrwały efekt tak jak zapewniała marka. Jego cena to około 9zł. Nie mam porównania co do innych cieni, bo szczerze na co dzień ich nie używam i pewnie oddam go mojej mamie :)

Następnym produktem jest maskara Celia de luxe Extra Long. Maskara posiada piękne, niebieskie opakowanie, w którym mieści silikonową szczoteczkę z krótkimi włoskami. 



Tusz ma za zadanie pogrubiać rzęsy. Według mnie nie sprawdził się w tej roli, miałam o duże lepsze efekty przy innych markach. Jednak dla osób, które nie lubią zbyt dużego efektu pogrubienia produkt będzie wystarczający. Duży plus daje jednak za rozdzielanie rzęs i nie sklejanie ich. Cena produktu to około 14zł.

Ostatnim produktem jest pomadka w kredce Celia On Top. W kolekcji pomadek znajdziemy 10 kolorów. Ja otrzymałam kolor numer 7.  Kredka jest wysuwana, srebrna skuwka na końcu produktu po przekręceniu wysuwa z wnętrza dalszą część pomadki. 



Kredka jest dobrze na pigmentowana dzięki czemu jedna warstwa wystarcza do dobrego pokrycia. Ogromnym plusem jest to, że pomadka nie wysuszyła moich ust, co się często zdarza! Jak widzicie kolor na ręce jest dużo jaśniejszy niż prezentuje się na kredce, ale mimo to jestem zadowolona. Cena tego produktu to około 12zł, więc tym bardziej polecam wypróbować :) 


A Wy posiadacie jakieś kosmetyki marki CELIA, jak tak to jakie? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz