WHISKAS - #WiemyJakKarmić

Na wstępnie przepraszam za brak systematyczności w pisaniu postów.. Cały długi weekend spędzałam w gronie najbliższych, wykorzystując piękną pogodę i otaczający mnie spokój. A od poniedziałku nadrabiam zaległości na uczelni. Wykorzystując wolną chwilę dzisiejszy post poświęcę ponownie firmie WHISKAS.


Pół roku temu Whiskas wyszedł z inicjatywą programu #WiemyJakKarmić, którego misją było edukowanie właścicieli kotów w Polsce na temat tego jak właściwie i odpowiedzialnie karmić naszych czworonogów.

W grudniu wraz z moją kotką udało nam się znaleźć w  1200 osób, które weszły do programu, a przy okazji przetestować karmy Whiskas. Przez 6 miesięcy angażowałam się w ten program, udzielając opinii na temat produktów, dzieląc się wiedzą, wykonywałam również różne misje, czy też zdobywałam koleje benefity.


Za nami finał programu i rozstrzygnięcie.
 Moja kotka znalazła się w 10-tce głównych ambasadorów WHISKASA!! 

Co nie ukrywam - było to moim celem :) Dla niektórych może to być coś, czym nie warto się ekscytować, ale ja jednak uważam to za "mały" sukces mojego kociaka.Wczoraj obchodziliśmy dzień dziecka - moja Perełka również obchodziła to święto dostając od Whiskasa zapas produktów na najbliższe tygodnie oraz gadżety. 







DZIĘKUJEMY WHISKAS! ❤️

1 komentarz: