ZIAJA liście manuka

Do tej pory nie miałam okazji przetestować czegokolwiek z serii liści manuka, o której czytałam to tu, to tam. Kilka dni temu spotkała mnie miła niespodzianka. Dostałam żel z peelingiem od Ziaji. Czy zdał egzamin? O tym przekonacie się w tym poście :)






Żel z peelingiem oczyszczający pory jest przeznaczony do skóry normalnej, mieszanej i tłustej. Jego celem jest skuteczne oczyszczenie porów, usunięcie nadmiaru sebum oraz pobudzenie złuszczania martwych komórek naskórka. Pomóc ma nam w tym właśnie ekstrakt z liści manuka.

Żel do twarzy może nie jest niczym odkrywczym, ale jakoś dobrze uzupełnia moje pozostałe kosmetyki z tych serii. Konsystencja produktu jest w sam raz - nie za rzadka, przezroczysta. Z reguły używam go po zmyciu makijażu, przez co dobrze doczyszcza moją skórę. Zapach ma całkiem orzeźwiający, choć nie potrafię określić co mi przypomina. Żel nie piecze w oczy ani nie wysusza specjalnie mojej skóry.



Produkt ten jak i inne z serii Ziaja liście manuka kosztują gdzieś w granicach około 8-10złotych. Uważam, że za taką cenę żel ten daje radę, aczkolwiek porównując go na tle innych na przykład Garnier czysta skóra 3w1, o którym także pisałam w poprzednich postach jest trochę powolniejszy jeśli chodzi o jego działanie. 

Daje mu mocne 7/10 :)

A Wy co sądzicie o linii Ziaja liście manuka? Macie jakiś produkt z tej serii, jak tak to jaki? Chętnie poznam Waszą opinię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz