Renee shoes - sklep internetowy (+konkurs #reneelato)

Już jakiś czas temu wspominałam Wam, że nie jestem zwolenniczką chodzenia po galeriach handlowych w poszukiwaniu moich perełek. Za to uwielbiam robić zakupy przez internet! Jest to dla mnie ogromna wygoda, większy wybór, wszystko łatwiej mi znaleźć, a jak coś mi nie pasuje to po prostu oddaje do sklepu. Od kilku lat większość moich butów kupuje w sklepie internetowym DeeZee KLIK. Mają tam duży wybór i bardzo często fajne promocje! Ostatnio natknęłam się na sklep Renee KLIK, działa w podobny sposób jak DeeZee, lecz według mnie tak jak nie mogłam zdecydować się na żadne sandały z asortymentu DeeZee, tak w Renee wpadło mi w oko kilka par. Oczywiście jest to kwestia gustu i pewnie też kolekcji, dlatego z chęcią będę zaglądać do obu sklepów.

Nic tak nie umila dnia jak pukający kurier do drzwi. Dziś przyszła do mnie paczka od Renee. Jest to chyba ( a raczej na pewno! ) najpiękniej zapakowana paczka, jaką kiedykolwiek w życiu dostałam!!!! Już nie wspominając o zawartości.. Sami zobaczcie :)








Mój model butów to Sandały Glimmer Sun KLIK

Jedna bardzo ważna uwaga! Jeśli zdecydujecie się na zakup w sklepie internetowym Renee, nie kierujcie się rozmiarem, tylko wkładką buta! Na co dzień mam rozmiar 37 i taki od lat kupuje, ale tu nie które buty były dla mnie w rozmiarze 39 a nawet 40. 

Każda z Was może zapakować swoją przesyłkę w trzech do wyboru pięknych pudełkach (ja na pewno je wykorzystam do pokoju jako element na moje drobiazgi). Wystarczy zrobić zakupy i wybrać wzór pudełka przy zamówieniu.

KONKURS
"Lato z Renee"

1. Zrób sobie zdjęcie z naklejką pochodzącą ze sklepu Renee (dostajesz ją przy zamówieniu) na             wakacjach! 
2. Bądź kreatywna i zaszalej!
3. Opublikuj zdjęcie albo gifa na Instagramie lub Facebooku, oznaczając konto Renee: @butyRenee       (na Facebooku) i @reneeshoes (na Instagramie), oraz dodaj hashtagi: #reneeshoes #latozrenee             #reneegirls
4. Pamiętaj aby zgłoszenie było publiczne. Oznaczenia i hashtagi są warunkiem wzięcia udziału w         konkursie.
5. Wygrywaj codziennie swoją wymarzoną parę butów!
6. Konkurs trwa od 22.06 do 31 sierpnia.

Każdego dnia team Renee wybierze najbardziej kreatywne zdjęcie z dotychczas opublikowanych. Zwyciężczyni wybierze sobie buty, które chce wygrać (tylko z dostępnych na stronie www.renee.pl w terminie 7 dni od ogłoszenia wygranej). O wygranej zostaniesz poinformowana w komentarzu do opublikowanego zdjęcia z prośbą o kontakt mailowy na adres konkursy@renee.pl.

Powodzenia! :)

1 komentarz: