Paczka od L'oreal Paris Elseve

Długo mnie tu nie było, dlatego wracam z zaległościami.. :) Dziś krótki i szybki post. Chce Wam pokazać co dostałam od L'oreal Paris do przetestowania. Od dziś odstawiam produkty Redical i biorę się za te cudeńka! 



Produkty Redical stosowałam przez 2 miesiące i jestem strasznie zadowolona z efektu. Pozbyłam się nadmiernego wypadania włosów i mam nadzieje, że na dłuższą metę. Recenzje na temat tych produktów znajdziecie TUTAJ . Od dziś zaczynam przygodę z produktami L'oreal Paris ELSEVE.


W paczce jak widzicie dostałam szampon, odżywkę, maskę i olejek. Chyba najbardziej jestem zadowolona z tego olejku, ponieważ miałam zamiar sobie go kupić. A czy Wy dziewczyny używałyście tych produktów? Nie pozostaje mi nic innego, jak brać się za testowanie. 

PS: Jesień z mojego okna, pięknie prawda? :)


Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz