Trzecia tura promocji -49% w Rossmann

Wczoraj ruszyła już ostatnia i chyba najbardziej wyczekiwana tura promocji w Rossmann na podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory do twarzy. Byłam już lekko przed 10 w sklepie, a półki stacjonarne z kosmetykami L'oreal powoli świeciły pustkami (mój odcień podkładu wzięłam jako ostatni :D ). Zamierzałam tutaj kupić korektor, paletę do konturowania twarzy i podkład - wszystko z L'oreal. Jest dopiero połowa miesiąca, a mój portfel już zgrzyta zębami, dlatego nie szalałam na zakupach. Kupiłam to czego potrzebowałam lub co planowałam. 



Podkład L'oreal True Match uwielbiam za lekką formułę, bardzo dobre krycie i trwałość. Mój odcień to 2.N Vanilla - jest to chyba najbardziej pożądany odcień, idąc już w te wyższe numery są one trochę ciemniejsze i nie do końca wyglądają dobrze na każdej twarzy. W promocji za podkład zapłaciłam 59,99zł - 30,60zł.




Następnym produktem jaki kupiłam jest korektor do twarzy L'oreal True Match, odcień 4 Beige. Na pierwszy rzut oka małe opakowanie, ale spokojnie ostatnio korektor starczył mi na 4-5 miesięcy ( choć mówię od razu, że dużo go nie używam i też nie często, więc może dlatego ). W promocji zapłaciłam za niego 35,99zł - 18,35zł.





Ostatni produkt to paleta do konturowania twarzy. Kupiłam ją po raz pierwszy, dlatego jestem ciekawa jak się sprawdzi i na dniach ją przetestuje. Kupiłam ją za 76,99zł - 39,26zł. W opakowaniu znajdują się dwa odcienie, lustereczko i instrukcja do konturowania twarzy. Mój odcień to 01 Light/Medium. 






Pochwalcie się co Wam udało się kupić, buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz