Druga tura promocji -49% w Rossmann

Dzisiaj ruszyła kolejna tura promocji -49% w Rossmann czyli turze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu i eyelinery. Trwa ona do 11 października. W tej akcji planowałam kupić bardzo mało, a mianowicie tylko tusz do rzęs i kredkę do brwi. W poście, w którym proponowałam i polecałam Wam co warto kupić, zastanawiałam się również nad paletą cieni Wibo. Doszłam jednak do wniosku, że i tak nie używam cieni na co dzień czy nawet na jakieś wyjścia, dlatego zrezygnowałam ze zbędnego wydatku. Postawiłam wyłącznie na markę L'oreal.



Pierwszy produkt to kredka do brwi L'oreal Brow Artist nr 02. Wcześniej nie miałam styczności z tym produktem, dlatego na dniach będę ją testowała. Na pierwszy rzut oka wygląda na prostą i szybką aplikację. Z jednej strony znajduje się pędzel, który wyczesuje włoski, a z drugiej kredka do wypełniania brwi. Kosmetyk możecie znaleźć w dwóch odcieniach - jasnym nr02 i ciemnym nr04. Ja posiadam tą jaśniejszą wersję. Cena to 48,99zł ( teraz w promocji możecie ją mieć za 25zł!! )




Drugim produktem jest maskara L'oreal Volume Million Lashes, Couture. Zakupiłam ją po raz drugi i uważam, że jest niezastąpiona! Nadaje rzęsom objętości i bardzo dobrze je rozdziela. Cena to 60,99zł ( teraz w promocji za 31,10zł !! )



A oto szybki efekt kredki i maskary. Dla porównania po lewej z, po prawej bez :)


Pochwalcie się co Wam udało się zakupić, buziaki! 

2 komentarze: