Rozdanie z okazji 2000 obserwujących!

Cześć! :)

Przychodzę do Was z zapowiadanym rozdaniem z okazji 2000 obserwujących na moim instagramie, na którego serdecznie zapraszam KLIK! Na początku chciałabym Wam ogromnie podziękować. Dziękuje za każde miło słowo, wsparcie, wiadomości i motywacje do dalszego działania! Ciesze się, że tworzycie tą przygodę razem ze mną :) To dzięki Wam idę do przodu i realizuje swoje cele. Jeszcze raz DZIĘKUJE!

Wracając do rozdania, mam dla Was do wygrania dwa identyczne zestawy kosmetyków. Tym razem wygrywają aż dwie osoby! :) 



Co jest do wygrania?

Maseczki AA Prestige oczyszczająca z białą glinką i dwie łagodząco-kojące, o których jakiś czas temu pisałam KLIK :)


Krem nawilżający NIVEA soft do twarzy


Krem-koncentrat do rąk i paznokci Eveline Cosmetics Extra Soft


Kupon rabatowy -40% na perfumy Glantier, o których nie dawno pisałam KLIK


Odżywka L'oreal Paris, Elseve Total Repair Extreme, błyskawiczna terapia pielęgnacyjna


Balsam pod prysznic od Ziaja 


Zestaw Eveline Cosmetics - maskara oraz kredka do oczu z temperówką



Co należy zrobić?
1. Obserwuj mój profil instagramowy @kamiszypi
2. Udostępnij zdjęcie konkursowe i oznacz mnie na nim
3. Dodaj hasztagi #kamiszypikonkurs2 #konkurs #rozdanie

Rozdanie trwa 2 tygodnie od dziś do 14.12 
Losowanie odbędzie się na moim insta-snapie 15.12

ZAPRASZAM DO UDZIAŁU I ŻYCZĘ POWODZENIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz