Nowości od Delia Cosmetics

Hej kochani! :) Od ponad tygodnia niestety jestem mało aktywna na wszelkich moich social mediach. Jest to spowodowane ostatnimi zaliczeniami na uczelni, zbliżającą się sesją, ale też moją nagłą alergią.. Ni stąd, ni zowąd dopadło mnie strasznie uciążliwe uczulenie i nie wiem jaka jest tego przyczyna. Nigdy nie byłam alergikiem, w ostatnim czasie nie testowałam ani też nie kupowałam żadnych nowości kosmetycznych, nic szczególnego nie jadłam, nie zmieniałam też proszku do prania czy innych podobnych rzeczy. Dermatolog też dokładnie nie wie co mi jest, dlatego na razie jestem na antybiotyku i przeróżnych maściach. Jestem też na mocno ograniczonej diecie no i oczywiście co za tym idzie na jakiś czas muszę odstawić wszelkie moje kosmetyki do pielęgnacji ciała. Obecnie stosuje nawet specjalne emulsje pod prysznic oraz ograniczyłam swój makijaż do minimum. Z dnia na dzień jest coraz lepiej, dlatego wierze, że już niedługo wrócę do normalności. 

Dzisiaj pokaże Wam zawartość paczki od Delia Cosmetics, którą miałam okazję odebrać na ostatnich targach Meet Beauty. 



Delia Cosmetics tym razem postanowiła zadbać o nasze dłonie. W paczce mogłam znaleźć cztery kremy (nawilżający, łagodzący, odżywiająco-nawilżający oraz regenerujący) w tubkach oraz coś dla moich paznokci - zmywacz w gąbce, zmywacz do lakieru hybrydowego, odtłuszczacz oraz żel do usuwania skórek i serum z olejkiem migdałowym.  





Chyba najbardziej jestem zadowolona z kremów do rąk - mam zapas na długi okres! Obiecuje, że jak tylko wrócę do zdrowia biorę się za testowanie tych cudeniek :) A Wy znacie kosmetyki Delia Cosmetics? Macie coś w swojej kolekcji? 





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych kremów :D Masz zapas na bardzo długi czas :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dużo produktów. To się ceni że strony Deli Cosmetisc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis :)
    Zapraszam do siebie
    https://elooz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, oby się sprawdziły. Szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczuszka.Miałam zmywacz do lakieru hybrydowego i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niezła paczka. sporo tych kosmetyków do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie graficznie!
    s-busz.blogspost.ocm

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kremiki chętnie bym wypróbowała :)
    Fajna paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każdy produkt wygląda ciekawie, ale najbardziej chyba nas ciekawią te kremy :) buziaki ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna paczka! Produkty cieszą oko ♥

    OdpowiedzUsuń