Niedzielne popołudnie

Wpis nieco inny niż zwykle, ale nie chce robić szczególnych braków w aktywności na blogu. Mam nadzieje, że wynagrodzę Wam to w trochę inny sposób. W ostatni weekend zjechałam do mojego rodzinnego miasta, gdzie uczestniczyłam w Pierwszej Komunii mojej siostry. Pogoda była tak przepiękna, że nawet nie zwróciłam uwagi kiedy promienie słońca złapały mój dekolt i ramiona.. :) Z racji tego, że nie lubię kupować czegoś na jedną okazje postanowiłam, że wykorzystam zeszłoroczną sukienkę, w której byłam na weselu. A o to kilka zdjęć z niedzielnego popołudnia, miłego oglądania! 









Co sądzicie o tego typu postach? Chcielibyście ich więcej? Dajcie koniecznie znać! :)





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social mediach

19 komentarzy:

  1. Świetna sukienka i fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądałaś! Sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcemy więcej takich postów! Świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna sukienka. I włosy ciekawie upięte

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Pewnie takie posty są świetne. Życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz :) sukienka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku kochana wyglądasz magicznie! <3 Sukienka jest perfekcyjna ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna ;) Chciałam taką kupić na wesele koleżanki, ale niestety jestem poza rozmiarówką... Ostatnie zdjęcie cudowne ;) Obie pięknie wyglądałyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeeej... Kazdy jak czytam to chodzi albo na wesela albo na komunie, a u mnie jakos ostatnio takich imprez nie ma. :(
    Swietna sukienka, bardzo skromna,ale przyciągająca wzrok. taka jak lubię <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej sukience, jestem pod wrażeniem :)
    Obserwuję i pozdrawiam! :)
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. this is such a lovely and perfect Outfit,
    the Dress suits you perfectly.
    love it.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna sukienka, śliczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna pogoda była. A sukienka bardzo ładna. Też nie lubię kupowac ubrań na jeden raz.

    OdpowiedzUsuń