DIY: Plastry na wągry

Bez względu na to jak dokładnie i często czyścisz swoją twarz wągry nie dają Ci za wygraną? Są one niestety dość kłopotliwe. Przeważnie pojawiają się na twarzy w okolicach nosa, brody i czoła. Jednym ze sposobów pozbycia się ich chociaż po części mogą być plastry. Dostępne są w drogeriach w granicach 3-10zł w zależności od marki. Takie plastry możemy również zrobić samemu w domu, a do tego potrzebna jest nam tylko chusteczka i jajko. 




1. Chusteczkę rozdzielamy na trzy cienkie warstwy, a następnie na kawałki. 



2. Z jajka wykorzystujemy samo białko, które roztrzepujemy aby powstała płynna konsystencja.




3. Następnie nakładamy konsystencję przy pomocy pędzelka lub po prostu palców na twarz, gdzie chcemy pozbyć się wągrów, w moim przypadku jest to nos. 


 4. Zaraz po tym przyklejamy cienką warstwę chusteczki i GOTOWE! (ja proces ten powtórzyłam dwa razy, czyli raz jeszcze nakładam tym razem na chusteczkę białko i przyklejam kolejną warstwę chusteczki). Czekamy 15 minut i ani minuty krócej, a następnie zdejmujemy nasz "plaster". 




Efekty? WOW, ten sposób na prawdę działa, a do tego nic nie kosztuję! Stwierdziłam, że nie będę tu wstawiać zdjęcia "po", aby Wam udowodnić skuteczność tego sposobu bo widok nie należy chyba do przyjemnych. Ale możecie mi uwierzyć na słowo i same się przekonać. Czekam na Wasze efekty! :)






Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

6 komentarzy:

  1. Kiedyś próbowałam patentu z soda, ale strasznie piekła mnie twarz :( z jajkiem muszę na moim M spróbować- zapraszam http://onitestuja.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo super pomysł nigdy tak nie robiłam i z chęcią wypróbuje !

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie siedzę przy komputerze w plastrach na nosie i na brodzie. :D Ale w tych kupionych w Rossmannie. Tego sposoby jeszcze nie próbowałam, ale może kiedyś się odważę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro będę próbować! :))

    OdpowiedzUsuń