Jaki prezent na Dzień Matki?

Dzień Mamy już za kilka dni, dlatego to najwyższa pora, aby pomyśleć o prezencie. Pierwsza, prosta zasada to upominek od serca! Nie musi to być nic kosztownego ważne, aby na twarzy Waszej mamy zagościł uśmiech :) Przygotowałam dla Was kilka propozycji w różnym przedziale cenowym na każdą kieszeń. 



1. Miło spędzony dzień - można zacząć od pysznego śniadania, wyjść na wspólny spacer lub rower, a dzień zakończyć przy super filmie.


2. Kubek z napisem





3. Fartuszek kuchenny


4. Przepiśnik kuchenny


5. Szkatułka na biżuterię

6. Portfel 


7. Kosmetyki - proponuję wszelkie kremy nawilżające do twarzy, kremy do rąk, balsamy. Możecie też stworzyć własnego boxa kosmetykowego, ja zrobiłam taki rok temu :)


Mam nadzieję, że choć trochę Wam pomogłam. Oczywiście nie musicie kupować w tych sklepach jakie ja narzuciłam w poście, bo to nie o to chodzi. Pokazałam moje pomysły, które są strzałem w dziesiątkę i uważam, że zawsze się sprawdzają. Chętnie też poczytam Wasze propozycje! :) 

PS: Niestety tym razem nie pokaże, ani też nie zdradzę prezentu jaki ja kupiłam swojej Mamie (pozdrawiam moją Mamę czytającą bloga :D ). 





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

15 komentarzy:

  1. Świetne pomysły ;) Moja mama w tym roku dostanie mocno spóźniony prezent, bo na razie jesteśmy w dwóch różnych krajach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły:)
    Moja mama dostawała zawsze kosmetyki, teraz zamówiłam kwiaty i ubrania:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje, gdybym miała mamę na pewno skorzystałabym z którejś opcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne pomysły :) Jednak ja teraz postawiłam na kwiatki i czekoladki ;)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pomysły :) Ja uważam, że najlepsze prezenty to te zrobione przez nas samych z sercem :D

    PZDR. AMELIA
    agrafka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oczywiście postawiłam na punkt 7 :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne pomysły :) Mojej mamie kupiłam kilka świeczuszek YC :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pomysły :)
    W tym roku moja mama dostanie słodycze ;)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i oczywiście również zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja mam kocha żywe kwiaty w doniczkach, więc zawsze jej kupuję :)
    _______________
    Aleksey

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym roku kupiłam jej szklankę z dedykacją, bo mamcia pije herbatki tylko w szklance ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mamie kremidła dam:) będzie zadowolona;) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mamie dałam kwiatka i była bardzo szczęsliwa haha:)
    będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz do mnie zostawisz coś po sobie :) http://pluukasiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń