Świece zapachowe marki Bispol czyli chwila dla mnie

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam wszelkie świece i podgrzewacze zapachowe. Jest to mój obowiązkowy element w pokoju, który umieszczam na parapetach, półkach czy stoliku - oczywiście ze zdrowym rozsądkiem :) Zapachy cały czas mi się zmieniają, dlatego zawsze zamawiam większą ich ilość. Ostatnio wpadło w moje ręce kolejne zamówienie z firmy BISPOL.PL . Co tym razem kupiłam?



Wzbogaciłam się o kolejną świecę w szkle w kolorze "babyblue", aby choć trochę ożywić mój pokój, w którym przeważa kolor biały i szary oraz zamówiłam cztery opakowania podgrzewaczy. Zawsze mam problem i nie mogę się zdecydować jaki zapach tym razem kupić (dylematy kobiet.. ), ale firma Bispol ma tak duży wybór, że na prawdę jest ciężko sami zobaczcie - ZAPACHY 







Wiem, że trwałość podgrzewaczy jest dość krótka, ale mimo to każdy z Nas lubi się nimi otaczać. Zapachy są piękne, nie za mocne, ani trochę sztuczne, z umiarem wyczuwalne w pokoju nie zależnie od tego czy są zapalone czy też nie. Palą się do 4 godzin. 

Co do świecy w szkle jest ona bezzapachowa, mało co ją zapalałam bo jednak tego typu produkty używam jako ozdobę. Jedyne co mogę stwierdzić to to, że knot po zapaleniu nie kopci się jak to jest w przypadku niestety takich produktów z innych firm. 



Ozdoba każdego wnętrza, chwila dla siebie z książką czy umilacz do kąpieli? Jakie są Wasze ulubione zapachy świec? Dajcie koniecznie znać :) 





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

17 komentarzy:

  1. Ja również uwielbiam otaczać się kolorowymi, pachnącymi świecami, które tworzą wyjątkowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy takie świeczki! ^^ Ah... mega na pewno pachną! Naszym zdaniem one są najlepsze na jesień, gdy za oknem nie jest za pięknie :3 buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam o zapachu owoców leśnych. Mają bardzo intensywny piękny zapach ale po zapaleniu jest mało wyczuwalny. Pozdrawiam i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam kwieciste zapachy, zwłaszcza yankee candle ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne są te świeczki, również sama posiadam, a ostatnio dokupiłam inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj bardzo lubię kupować świeczki <3 a najbardziej uwielbiam zapach wanilii

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam te swieczki. Moja ulubiona to owocw leśne

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam takie ładnie pachnące pierdółki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę dwa moje ulubione zapachy :)
    Pozdrawiam cieplutko
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam świeczki, ciągle spotykane zapach wydają się godne sprawdzenia, ale ile można ich mieć... Okazuje się że dużo, heh

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam świeczki ♥

    https://last-dream-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojjj cynamon musi być piękny !
    Pozdrawiam :)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie szukałem czegoś do ozdoby pokoju, dzięki za inspiracje! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam świece, szkoda, że tak jest bezzapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesting post dear, I like it :)
    I'm now following you #39, how about follow for follow? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat nie lubię świeczek cynamonowych, ale forest fruit dobrze znam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam te świece u siebie w zeszłym miesiącu, są świetne! Wiele tego typu produktów można właśnie znaleźć na https://www.bispol.pl i ja z reguły właśnie tam kupuję :) Nie wiem jak Wy, ale ja bardzo lubię testować różne zapachy. Właśnie między innymi dlatego trafiłam na ten blog bo takie wpisy mogą wiele pomóc ;)

    OdpowiedzUsuń