Spray My Nails - test lakieru w sprayu !

Cześć dziewczyny! Dzisiaj długo wyczekiwany post na temat lakieru do paznokci w sprayu czyli Spray My Nails marki Virtual😲 Będzie krótko i na temat, ale za to z większą ilością zdjęć. Swoją ocenę pozostawię na koniec, dlatego ZACZYNAMY!!














Jak możecie zauważyć aplikacja samego produktu jest na prawdę świetna w przeciwieństwie do efektu.. Ale może zaczniemy od początku. Przed nałożeniem lakieru należy na paznokcie nałożyć bazę. Następnie spryskujemy paznokcie lakierem w odległości 10-15cm. Po wszystkim zabezpieczamy paznokcie Top Coatem, pozostawiamy do wyschnięcia, a nadmiar lakieru z palców zmywamy za pomocą ciepłej wody z mydłem. I gotowe! 

W pierwszej chwili byłam na prawdę zadowolona, jak sami możecie zauważyć po spryskaniu ten lakier na paznokciach wygląda nawet dobrze. Pokrył się w miarę równo, bez żadnych smug. Ale później przeszłam do mycia palców i okolic paznokci i czar prysł. Po pierwsze samo mycie nie jest takie proste jak się wydaje i szybko się z tym nie uporałam.. Najgorsze było mycie w okolicach paznokci jak i przy samych skórkach, starałam się nie zepsuć mojego efektu i nie należało to do łatwych zadań. Wydaje mi się, że szybciej uporałabym się z normalnym lakierem gdybym odczekała po prostu aż wyschnie on sam na paznokciach. Efekt końcowy i tak nie jest zadowalający, nie domyłam wszystkiego w okolicach skórek jak widzicie, a na dodatek pod wodą zdążyły zrobić mi się odpryski, dlatego od razu po zdjęciach paznokcie zmyłam i moja przygoda z tym produktem się skończyła. Lakier na pewno jest wydajny i starczy na długo, ale sam produkt kosztuje 40zł (!!), do tego dochodzi zakup bazy i top coatu. Dlatego wole kupić sobie za te pieniądze kilka porządnych i normalnych lakierów. 

Nie mogę polecić Wam tego produktu, ale jestem ciekawa czy i Wy zdążyłyście go przetestować? Co o nim myślicie? 😊 



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

6 komentarzy:

  1. Kiepski efekt za taką cenę! Ja jestem wierna zwykłym lakierm i Seche Vite. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety kiepski :) również jestem wierna zwykłym lakierom, a po tym teście tylko się w tym utwierdziłam :D

      Usuń
  2. Faktycznie te spryskane palce nie zachęcają do malowania paznokci tą metodą. Ale na Halloween można tak spryskać na czerwono :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jednak to nie dla mnie :D Wolę hybrydy.

    OdpowiedzUsuń