Chwila relaksu z naturalną maseczką regenerującą od India Cosmetics

W końcu nadszedł upragniony piątek 😍 Mimo, że na uczelni sesja jeszcze trwa, a przede mną ostatnie zaliczenie, dziś nie robię nic i mam dzień lenia. Fajny film, maseczka i kieliszek wina to plan na mój wieczór! A wy co zamierzacie robić? 

Jeśli mowa już o maseczkach, dzisiaj przychodzę do Was z recenzją naturalnej maseczki regenerującej od marki India Cosmetics. Zapraszam do dalszego czytania. 






Produkt wykonany jest w 100% z naturalnych składników, dlatego ma krótki termin przydatności. Maseczkę należy zużyć w przeciągu 14 dni od daty produkcji. Znajduje się w małym słoiczku, który trzymamy w lodówce. 

W jej składzie znajdziemy nasiona konopne pochodzące z ekologicznych upraw, olej konopny, miód który ma właściwości antybakteryjne, przeciwzapalne oraz nawilżające, mięte która ma za zadanie odprężyć zmęczoną skórę, rozjaśnić ciało pozbawione blasku i kontrolować prawidłowe natłuszczenie skóry oraz olejek makadamia, który ujędrnia i uelastycznia zwiotczałą cerę. 



Niewielką ilość maseczki nakładamy na twarz delikatnie wcierając ją przez 3 minuty, następnie po około 15 minutach zmywamy letnią wodą. Produkt stosowałam 2-3 razy w tygodniu. Po pierwszym użyciu mogłam już stwierdzić, że maseczka wygładziła oraz nawilżyła moją skórę, która była miękka w dotyku. Nie odczułam żadnego dyskomfortu, ani podrażnienia lub zaczerwienienia. Maseczka również nie spływała z twarzy i mogłam w tym czasie skupić się na swoich obowiązkach. Zapach kojarzył mi się z mieszanką ziół oraz dużą przewagą mięty. 

Podsumowując - produkt spełnił moje oczekiwania. Mimo, że na co dzień rzadko stosuje w 100% naturalne kosmetyki, na pewno jeszcze nie raz skuszę się na zakup tego lub innych produktów ze sklepu India Cosmetics. Jest to duża dawka odżywcza dla naszej skóry, która odwdzięczy się nam zdrowym i pięknym wyglądem. Maseczka kosztuje około 20zł i znajdziecie ją TUTAJ.

A Wy dziewczyny lubicie naturalne kosmetyki?  😊

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale produkt wygląda bardzo ciekawie, w sumie chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też wcześniej nie słyszałam o tej marce :) ale natrafiłam przez przypadek gdzieś na tą maseczkę i byłam jej ciekawa :)

      Usuń