BATISTE puder XXL zwiększający objętość włosów

Od pewnego czasu nie rozstaje się z suchym szamponem marki Batiste. Moje włosy mają skłonność do szybkiego przetłuszczania się, a co za tym idzie tracą swoją objętość i są oklapnięte. Jest to dla mnie idealne rozwiązanie tym bardziej, że jest to bardzo prosta i szybka aplikacja. Ostatnio przeglądając promocje w Rossmannie wpadłam na produkt, który mimo że jest już dłuższy czas na sklepowych półkach to nigdy nie miałam okazji mu się przyglądać. Mowa o pudrze XXL, który ma za zadanie zwiększyć objętość naszych włosów



Od razu stwierdziłam, że muszę go przetestować! Pomijając fakt, że na początku nie mogłam w ogóle znaleźć tego produktu na półce w Rossmanie ponieważ mój umysł zakodował sobie nieco większe opakowanie jakie widniało w promocyjnej gazetce. I mimo, że to tylko 5g to muszę już na wstępie przyznać, że puder jest bardzo wydajny. 

Kilka słów od producenta: "Lekki jak piórko puder zdecydowanie zwiększający objętość fryzury. Wystarczy dosłownie szczypta, by unieść i lekko usztywnić włosy, dając tym samym wrażenie niesamowitej objętości i puszystości, bez niszczenia włosów i tapirowania."




Sposób użycia jest na prawdę prosty! Aplikujemy odrobinę pudru u nasady włosów - najlepiej w kilku miejscach, odchylając poszczególne pasma. Następnie wmasujemy go ugniatając lekko włosy i układamy je według własnego uznania. Można też nasypać puder na opuszki palców jeśli ktoś tak woli i rozprowadzić w pożądanym miejscu. 

Puder jest praktycznie bezzapachowy. Włosy po nim są tępe w dotyku, ale pożądany efekt uzyskujemy, który utrzymuje się nawet do kilku godzin i włosy wyglądają na prawdę świetnie. Dedykowany jest on głównie dla osób z cienkimi włosami i wydaje mi się, że najlepiej sprawdzi się on u osób z jasnymi włosami ponieważ mimo, że zostaną po nim jakiekolwiek resztki to i tak nie będą widoczne. Oczywiście osoby z ciemnymi włosami też go mogą stosować, tylko trzeba uważać by nie zostawić widocznych resztek u nasady włosów. Puder można kupić w Rossmanie czy innych drogeriach stacjonarnych lub internetowych. Cena jest wszędzie podobna, zapłacicie za niego około 17zł. Mogę Wam go z czystym sumieniem polecić.

Lubicie produkty Batiste? 😊




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz