Kosmetyki od REVERS Cosmetics

Hej! Jak Wam mija weekend? Mi zdecydowanie za szybko, za nim się obejrzę będzie niestety już poniedziałek. Dzisiaj pokaże Wam paczuszkę od firmy REVERS Cosmetics. Jest to Polska, młoda firma, która prężnie się rozwija z szerokim asortymentem. W ich ofercie znajdziecie szeroką gamę wód perfumowanych damskich oraz męskich, kosmetyków do makijażu, lakierów do paznokci czy kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała - co najważniejsze w przystępnych cenach! :) Co znajdowało się w mojej paczce?



Jak możecie zauważyć dostałam błyszczyk do ust, maskarę, cienie do powiek, puder oraz żelowy lakier do paznokci. I chyba zacznę od tego, co już przetestowałam, a mianowicie z racji tego, że jest sobota, weekend, czas sprzątania to wczoraj zdążyłam sobie pomalować paznokcie żelowym lakierem, aby dzisiaj go sprawdzić :) Mój kolor to numerek 07, piękna czerwień! Jak wiecie odpoczywam od paznokci hybrydowych, a żelowy lakier jest idealny do zastąpienia ich. Posiada płaski pędzelek, którym łatwo i wygodnie się maluje. Nałożyłam dwie warstwy, a najbardziej co mnie zaskoczyło to szybkość wysychania, dlatego za to ogromny plus. Sprzątanie sprzątaniem, a lakier na paznokciach cały czas bez żadnego odprysku trzyma się idealnie, sami zobaczcie! 



Kupicie go za nie całe 6zł, a znajdziecie go TUTAJ . Ogromnie Wam go polecam! :)

Pozostałe produkty czekają na swoją kolej, ale niedługo dam Wam znać jak się spisują. A dziś po krótko pokaże Wam jak wyglądają na pierwszy rzut oka. Zacznę może od maskary, która ma za zadanie pogrubić nasze rzęsy i zwiększyć ich objętość. Szczoteczka jest klasyczna, a zapach nie jest jakiś intensywny, nawet dość przyjemny. Produkt możecie kupić za jedyne 7zł TUTAJ, dlatego jestem bardzo ciekawa jak się to ma do jakości.



Kolejne produkty to puder matujący i cienie do powiek. Musiałam Wam zrobić zdjęcie przed użyciem ich, ponieważ wykończenie jest genialne według mnie! Nie kojarzę żadnych tego typu produktów z innych firm, które wpadłyby na ten pomysł, dlatego ogromny plus w stronę firmy REVERS! A mianowicie piękne róże na wykończeniu każdego produktu, które domyślam się, że znikną po kilku użyciach, ale na pierwszy rzut oka wygląda to na prawdę super. Tu macie PUDER i CIENIE, nie wiem dokładnie ile kosztują bo tymczasowo są niedostępne w sklepie.




I na koniec błyszczyk perłowy, który też już zdążyłam wypróbować raz. Ma lekką, kremową konsystencję, która na ustach jest bezbarwna. Przy następnym wpisie, pokaże Wam jak ten czy inne produkty prezentują się dokładniej. Możecie kupić go za 5zł TUTAJ. Co do samego opakowania tego produktu, to myślę, że wygląda jak produkt nie za kilka złotych, a za kilkadziesiąt, dlatego też ogromny plus w stronę firmy. 



A czy Wy dziewczyny miałyście okazje kupić sobie cokolwiek z firmy REVERS Cosmetics? Co o niej myślicie? :) Dajcie znać. A Wam życzę udanego weekendu!

1 komentarz:

  1. Nie miałam okazji niczego kupić, ale w niedalekiej przyszłości na pewno coś wypróbuję. Ten puder wygląda przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń