Kosmetyki do makijażu Revers Cosmetics - recenzja

Hej! Jak Wam mija weekend? Ja postanowiłam go spędzić w gronie rodzinnym i przyjechałam na 2 dni do Sandomierza :) Dzisiaj przychodzę do Was ponownie z kosmetykami firmy Revers Cosmetics. Tak jak pisałam wcześniej, jest to Polska młoda firma z szerokim asortymentem kosmetycznym. Zakochałam się w ich żelowym lakierze, o którym Wam wspominałam, a jeśli nie pamiętacie to dla przypomnienia wpis znajdziecie TUTAJ. Czas na recenzję pozostałych kosmetyków jakie znajdowały się w paczce. Zapraszam do dalszego czytania :)



1. Puder prasowany MINERAL PURE Powder

Od producenta:

"Ultra lekki puder mineralny Mineral Pure Powder, natychmiastowo wtapia się w skórę, dając jej naturalne matowe, wykończenie. Redukuje widoczność porów i płytkich zmarszczek, utrwala makijaż. Puder sprawia, że cera wygląda świeżo przez cały dzień. Naturalne odcienie stapiają się ze skórą i nie tworzą efektu maski."


Jego wykończenie jest genialne, a mianowicie piękne róże na wykończeniu. Jak możemy się domyślać efekt znika po kilku użyciach. Co do samego produktu, niestety nie miałam okazji go użyć na swojej cerze. Puder okazał się dla mnie za ciemny.. Mogę o nim powiedzieć jedynie tyle, że ma przyjemną konsystencje, która się nie osypuje. Znajdziecie go w 12 wariantach na stronie Revers - KLIK

2. Cienie do powiek Mineral PURE Eyeshadow QUATRO

Od producenta:

"Niepowtarzalne zestawy doskonale połączonych ze sobą czterech cieni do powiek Mineral Pure Eyeshadow QUATRO zapewniających długotrwały efekt makijażu oka. Kolorystyka obejmuje odcienie zarówno neutralne jak i wyraziste, posiada trwałą i jedwabistą w dotyku formułę, która zapewnia powiekom błyskawiczną dawkę koloru."



Cienie również mają piękne wykończenie. Nie do końca są to moje kolory i też zazwyczaj nie maluje powiek więc produkt wyląduje w rękach mojej mamy .. :) Ale przetestowałam je dla Was. W paletce znajdziemy cztery kolory, które zarówno nadają się na co dzień jak i na wyjścia wieczorowe. Nie osypują się, mają fajną pigmentację. Co do trwałości, jasne kolory otrzymują się do kilku godzin, pozostałe dwa ciemniejsze troszkę dłużej. Znajdziecie je TUTAJ.

3. Maskara WILD EYES

Od producenta:

"MEGA OBJĘTOŚĆ & EFEKT SZTUCZNYCH RZĘS – GŁĘBOKA CZERŃ
Maskara pozwala uzyskać efekt uwodzicielskiego  spojrzenia, pogrubia rzęsy od pierwszego zastosowania i błyskawicznie zwiększa ich objętość.  Nie pozostawia grudek i nie obciąża rzęs. Klasyczna szczoteczka podkreśla i pogrubia rzęsy od nasady, aż po same końce."



Tusz według producenta ma pogrubić nasze rzęsy i zwiększyć ich objętość i z tym nie radzi sobie za dobrze. Za to super je wydłuża i nie skleja ich dając naturalny efekt. Nie ma również problemu ze zmywaniem go. Kosztuje około 7zł, więc za taką cenę polecam Wam go spróbować.

4. Błyszczyk Just Glod Lip Gloss Perłowy

Od producenta:

"Dzięki nowoczesnej, wygładzającej i nadającej blask formule błyszczyk Just Gold, nadaje ustom kuszący kształt, a lekka i kremowa konsystencja nie powoduje sklejania ust. Kompleks nasyconych pigmentów sprawia, że usta wyglądają na pełniejsze. Już jedna warstwa zapewni ustom maksymalne pokrycie kolorem od rana do wieczora."


Muszę przyznać, że błyszczyk zrobił na mnie ogromne wrażenie. Opakowanie jest przepiękne. I wcale nie wygląda jak produkt za 5zł.. a właśnie tyle kosztuje! :) Gąbeczka łatwo aplikuje odpowiednią ilość produktu. Sama konsystencja jest gęsta i akurat ja dostałam kolor bezbarwny, ale widziałam, że jest wiele innych odcieni. Utrzymuje się na ustach do kilku godzin. Znajdziecie go TUTAJ.

A Wy dziewczyny posiadacie jakieś produkty z firmy Revers? Jak tak to jakie? Pochwalcie się w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Mam róż z tej firmy, wygląda przecudownie z tymi różyczkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń