Bielenda Rose Care czyli różana pielęgnacja cery wrażliwej

Hej kochane! Jak Wam minęły święta? Mi zdecydowanie za szybko, laba się skończyła i czas wziąć się do nauki.. Na szczęście w Sandomierzu zostaje jeszcze chwilę i zaczynam odliczać dni do sylwestra, a potem do moich urodzin :) Wracam do Was również z recenzjami kosmetycznymi - całkiem nie dawno Bielenda wypuściła swoją nową serię Rose Care, w skład której wchodzi 5 produktów: krem różany, serum różane, olejek różany, kojąca woda różana 3w1 oraz olejek do mycia twarzy. Jak mogliście zauważyć u mnie na instagramie, dostałam pięknie zapakowane pudełko z płatkami róż, a w nim trzy kosmetyki z tej serii, sami zobaczcie. 




Kosmetyki stworzone na bazie olejku z owoców róży, wody różanej i kwasu hialuronowego przeznaczone są szczególnie dla młodej, delikatnej i wymagającej skóry. Koją i łagodzą podrażnienia, ale również działają przeciwstarzeniowo. Osobiście nie lubię zapachu róży w produktach kosmetycznych, ale w tym zestawie zupełnie mi to nie przeszkadza. 

Mój dzień zaczynam zawsze od oczyszczenia twarzy kojącą wodą różaną 3w1, która łagodnie ale skutecznie oczyszcza i odświeża cerę. Równie dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu i nadmiaru sebum. Tonizuje, łagodzi, zapewnia skórze miękkość oraz uczucie komfortu. Preparat jest też bardzo wydajny, a do tego tani! Za 200ml zapłacicie około 10zł. 



Następnie po oczyszczeniu twarzy rano, nakładam krem różany. Produkt o lekko pół-żelowej formule zawiera połączenie łagodnych, ale skutecznych składników pielęgnujących: szlachetnego olejku z owoców róży, nawilżającego kwasu hialuronowego oraz antyoksydacyjnego kompleksu witamin C+E. Krem nawilża, odświeża oraz wygładza naszą cerę. Sprawdza się również idealnie jako baza pod makijaż. Za 50ml zapłacicie około 15zł. 





Na noc stosuje serum różane o multifazowej skoncentrowanej formule nawilżająco-kojącej. Zawartość olejku z owoców róży oraz innych składników zapewnia intensywne nawilżenie, odżywienie i regeneracje naskórka.  Po stosowaniu tego produktu wyraźnie zauważyłam wygładzenie i zmiękczenie mojej skóry. Trochę nie podoba mi się korzystanie z tego produktu, wolałabym coś z pompką, ale jest to kwestia przyzwyczajenia. Za 30ml zapłacicie około 20zł. Produkt jak i jego poprzednicy jest bardzo wydajny i na pewno starczy mi na długi okres czasu. 



PODSUMOWANIE:

+ efekt nawilżenia i miękkości
+ oczyszczenie cery
+ szybkie wchłanianie
+ wydajność
+ cena
+ dostępność

+/- zapach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz