Moja kolekcja pomadek Miss Sporty Wonder Smooth

Mam nadzieje, że kreacje na jutrzejszego sylwestra macie już gotowe? Dziś tak jak obiecywałam przychodzę do Was z małym dopełnieniem Waszego sylwestrowego looku - czyli usta. Myślę, że każda kobieta znajdzie swój ulubiony odcień z serii Wonder Smooth od Miss Sporty. Same zobaczcie, że mamy z czego wybierać!






Jak można zauważyć pomadki znajdują się w plastikowych opakowaniach, które szczerze - nie zachwycają. Kolorystyka zaczyna się od łagodnych odcieni aż po ciemniejsze. Konsystencje mają kremową i dają fajne nawilżenie, co jest wielkim plusem w okresie zimy. Jeśli chodzi o trwałość i krycie to zauważyłam, że jest różnica pomiędzy odcieniami. Do nie których trzeba mieć troszkę cierpliwości aby dały z siebie te 100%, po czym wystarczy niewielki kontakt z jedzeniem czy piciem i pomadka znika. A nie które potrafią za jednym razem dać super kolor bez żadnych prześwitów i trzymać się 2-3h. Jedno jest pewne - pomadki ładnie zachowują się podczas ścierania. Wykończenie większości kolorów jest błyszczące, dlatego na pewno produkty te sprawdzą się u osób które lubią jednocześnie fajny kolor, nawilżenie i brak klejenia się ust tak jak w przypadku błyszczyków. Znajdziecie je w każdej drogerii, cena za sztukę to około 10zł. 


A poniżej mam dla Was dużą serię zdjęć gdzie postanowiłam Wam pokazać oddzielnie każdy odcień na ustach. Osobiście sama jeszcze nie wiem, na który kolor skuszę się w sylwestrową noc, ale na pewno mogę Wam zdradzić, że będzie to któryś z tych ciemniejszych odcieni (są najbardziej trwałe). 











Mam nadzieje, że i Wam się coś spodoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz