Domowe SPA z Efektima - maski do dłoni i stóp

Witam Was w ten piękny zimowy poranek :) Jak Wasze samopoczucie? Mam nadzieje, że tak samo wspaniałe jak u mnie! Co powiecie na domowe SPA? Ja osobiście nie jestem zbyt regularną użytkowniczką peelingów do dłoni czy stóp. W ciągu dnia zazwyczaj jestem na uczelni, albo poza domem, a na noc z reguły zapominam. Jednak zdecydowałam się przetestować maski PEDI-SPA od Efektimy. Jeśli lubicie takie produkty, to zapraszam do dalszego czytania.



Obie maski znajdziecie w Rossmannie za około 15zł. W środku opakowania znajdują się dwie rękawice do dłoni/dwie skarpety do stóp. Wystarczy je nałożyć na odpowiednią do tego część ciała i czekać 15 minut w przypadku dłoni i 20-30 minut w przypadku stóp. Maski są wygodne w użyciu, a do tego zapewniają nam pielęgnacje bez wychodzenia z domu. 






Czy maski są warte swojej uwagi? Uważam, że tak. Pozostawiają skórę w wyraźnie lepszej kondycji- nawilżoną, wygładzoną i zrelaksowaną. A czy Wy dziewczyny korzystacie z tego typu produktów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz