HAUL ZAKUPOWY - promocja -49%/-55% w ROSSMANN

Rossmannowa promocja to prawdziwy szał zakupowy. Za nami dopiero pierwszy dzień promocji, a na Facebooku czy Instagramie panuje spam związany z tą akcją. Dzisiaj niestety również się do tego dołączę i pokaże co kupiłam :D Mam nadzieje, że i Wam udało się zakupić wszystko to co planowałyście ponieważ kosmetyki rozchodzą się jak świeże bułeczki.  Przykro jest tylko patrzeć, że przy tym wszystkim większość osób zapomina o własnej kulturze osobistej. Ale wracając do promocji.. 



Tym razem ograniczyłam się do minimum i rzeczywiście ze sklepu wyszłam z tym z czym chciałam. Uzupełniłam swoje braki, ale też sięgnęłam po produkty innych marek niż na co dzień z zamiarem przetestowania ich.


Z marki L'oreal kupiłam to co zawsze czyli puder 2.R/2.C Rose Vanillia oraz korektor nr 4 Beige z serii True Match i kredkę do brwi ze szczotką w odcieniu 302 Light Brunette. Tym razem nie kupiłam podkładu z racji tego, że mam jeszcze zapas z poprzedniej promocji oraz kilka innych podkładów, które udało mi się kupić w cenie na do widzenia. 






Następnie skusiłam się na trzy produkty, które kupiłam z polecenia i mam je pierwszy raz. Jestem ciekawa jak sprawdzą się one u mnie. Jest to rozświetlacz w czterech odcieniach z Wibo (według mnie idealne, przede wszystkim ciepłe odcienie na zbliżające się lato), róż również z Wibo w odcieniu nr 3 oraz czekoladowy bronzer z Bourjois, który pachnie obłędnie!








Postanowiłam również zmienić swoją bazę pod makijaż i kupiłam tym razem żelowo-perłową od Bielendy, która ma za zadanie nawilżać oraz poprawiać koloryt skóry. Na pewno trzeba jej przyznać, że wygląda rewelacyjnie!


I na koniec postawiłam na sprawdzone produkty z Lovely czyli kultowy tusz do rzęs, który wszyscy dookoła chwalą oraz zestaw do ust K*Lips w odcieniu Lovely Lips, zawierający płynną pomadkę o matowym wykończeniu i konturówkę w tym samym kolorze. 





I to wszystko. Przeglądając jeszcze przed chwilą instagrama i Wasze zakupowe szaleństwo to uważam, że wypadam naprawdę słabo :) Ale niestety często się zdarza, że wszystkiego nie zużywam bo po prostu nie dałabym nadzwyczajnie rady dlatego też ograniczyłam się do minimum i chyba dobrze mi to wyszło.

Zdradzę Wam, że kupiłam też coś dla Was! Niedługo pojawi się konkurs na moim instagramie (KLIK), dlatego uważnie mnie obserwujcie :) 

Piszcie również w komentarzach czy znacie powyższe kosmetyki oraz obowiązkowo co Wy kupiłyście lub macie jeszcze zamiar kupić na promocji w Rossmannie! 




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

4 komentarze:

  1. Mam ten korektor z L'Oréal i lubię go - #1 stosuję pod oczy. Skusiłam się też na K-Lips, tylko w odcieniu Neutral Beauty. Mam już zestaw w kolorze Milky Brown i bardzo często po niego sięgam. Tusz z Lovely juz miałam i uwielbiam efekt jaki daje, ale niestety szybko wysycha. Super zakupy - fajnie, że udało Ci się dostać to co chciałaś 😊 Mi tuż przed zamówieniem online zniknął puder ryżowy z Wibo, bo został wykupiony. Ale pozatym kupiłam to, co zaplanowałam. 😊
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myślałam nad odcieniem K*Lips Neutral Beauty, ale ostatecznie postawiłam na ten :) To super, przynajmniej uniknęłaś przepychanki przy stoiskach :D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam jedynie tusz i też należę do grona jego fanek :DD

    +Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń