Co warto kupić na promocji -49% w Rossmann?

Długo wyczekiwana promocja w Rossmann już za 2 dni, a ja podchodzę do niej bez żadnego entuzjazmu. Miałam nie robić takiego wpisu bo jest tego od groma na innych blogach, ale wiele z Was prosiło mnie o niego dlatego postanowiłam, że zrobię szybki przegląd produktów, które mogę Wam polecić z własnego doświadczenia. 



Oczywiście sama z promocji skorzystam, ale z głową - nie mam zamiaru wyczyścić wszystkich swoich oszczędności bo jest "-49%" .. Zastanawiam się czy większość z Was zdaje sobie sprawę, że Rossmann jak i inne drogerie stacjonarne mają kosmetyki 2-3 razy droższe niż sklepy internetowe? Chwyt marketingowy, na który rzucają się wszyscy bo przecież "jest połowę taniej". Ja tylko przypatruje się dziewczynom, które od dobrych dwóch tygodni przygotowują listę zakupów co kupić - dosłownie jak na wojnę. Czy na prawdę potrzebne jest Wam to wszystko czy ze mną jest coś nie tak? 3 mascary, 5 podkładów, 10 szminek. Serio jest to Wam potrzebne w takich ilościach? Założe się, że większość tych kosmetyków przeleży w kosmetyczce ani razu nie użyte. Podam Wam mój przykład - przy codziennym użytkowaniu jedna mascara czy podkład starcza mi na dobre 4-5 miesięcy. A przecież za ten czas będzie kolejna promocja Rossmannowa. Dlatego dziewczyny kupujcie przynajmniej z głową! ;) 

Nigdy tego nie ukrywałam i nie będę ukrywać, że w większości używam produktów L'oreala dlatego więcej polecanych rzeczy będzie właśnie z tej marki. Ale znajdzie się też coś z niższej półki. 

Zdradzę Wam, że na pewno po coś sięgnę z powyższych kosmetyków aby uzupełnić moje braki , ale raczej na tym się skończy bo nie planuje niczego innego kupować. Wiem już z doświadczenia, że wszystkiego po prostu nie zużyje. A Wam mogę tylko życzyć owocnych i ze zdrowym rozsądkiem zakupów! :)




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

4 komentarze: