Modelowanie twarzy z Eveline - Contour Sensation 3in1 Róż, Bronzer, Rozświetlacz

Hej dziewczyny! 😘😘 Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją trio do konturowania twarzy od Eveline czyli Contour Sensation 3in1. Kiedyś nie konturowałam twarzy, dziś jest to mój niezbędnik! Konturowanie przede wszystkim wyszczupla naszą twarz, może zmienić rysy twarzy, poprawić proporcje, wydłużyć czy też skrócić, uwydatnić nasze atuty, zmodyfikować kształt nosa lub podkreślić kości policzkowe. Do tego potrzebujemy trzech kosmetyków - różu, bronzeru i rozświetlacza. Ostatnio w moje ręce wpadła nowa paletka od Eveline, w której znajdziemy wszystkie trzy kosmetyki w jednym opakowaniu. Idealnie prawda? 






Kilka słów od producenta: "CONTOUR SENSATION 3 IN 1 to rewelacyjny zestaw do konturowania, który poprawia symetrię twarzy i pozwala uzyskać efekt pełnej metamorfozy. Konturowanie to umiejętne wykorzystanie gry światła i cienia. Makijaż z użyciem podkładu i korektora może spłaszczać rysy twarz. Cera jest wyrównana i wygładzona, ale twarz traci naturalną wielowymiarowość. Konturowanie to umiejętne wykorzystanie gry światła i cienia. Makijaż z użyciem podkładu i korektora może spłaszczać rysy twarz. Cera jest wyrównana i wygładzona, ale twarz traci naturalną wielowymiarowość. Modelowanie za pomocą bronzera i highlightera pomaga wyszczuplić lub poszerzyć twarz, możemy ją także wydłużyć lub skrócić, zmodyfikować kształt nosa lub uwydatnić kości policzkowe. Po wymodelowaniu rysów twarzy, nałożenie na policzki różu da efekt wypoczętej, świeżej cery. Dzięki użyciu CONTOUR SENSATION 3 in 1 możemy podkreślić nasze atuty i delikatnie ukryć to, co w naszej twarzy mniej atrakcyjne."



Jedni lubią mieć wszystko w jednym, drudzy lubią każdy kosmetyk oddzielnie. Ja tak na prawdę róże, bronzery i rozświetlacze mam oddzielnie, dlatego jest to mój pierwszy tego typu produkt 3w1. Paletka występuje w dwóch kolorach: 01 Pink Beige oraz 02 Peach Beige. Mój odcień to 01 Pink Beige czyli ten troszkę chłodniejszy przeznaczony do cery jasnej. 

Puder brązujący ma średnią pigmentację, według mnie nie do końca nadaje się do modelowania twarzy. Może co najwyżej przysłużyć do ocieplenia jej. Róż sprawił na mnie największe wrażenie! Trudno mieć do niego jakiekolwiek uwagi czy zastrzeżenia. Bardzo dobrze się rozprowadza, ma super pigmentację oraz niczego sobie trwałość. Jest utrzymany w matowym wykończeniu, przez co na skórze nie wydaje się być zbyt nachalny. Posiada jasno-różowy odcień, który nadaje buzi świeżości i dziewczęcego wyglądu. Rozświetlacz również doskonale spełnia swoją funkcję. Ładnie połyskuje, dodaje blasku i świeżości oraz pięknie rozświetla naszą cerę. 


Paletka sprawdzi się idealnie w podróży kiedy nie chcemy zabierać ze sobą zbyt dużej ilości kosmetyków! Jest niewielkich rozmiarów, a do tego posiada solidne opakowanie, dlatego jestem zdecydowanie na tak. Możecie zakupić ją w Rossmannie, jej cena to około 35zł. 

A Wy dziewczyny preferujecie każdy produkt oddzielnie czy wolicie pełne zestawy? 😊

5 komentarzy:

  1. Mam ten zestaw �� Bardzo go lubię jednak roz jest dla mnie "zbyt" różowy ��
    Buziaki. Zapraszam do mnie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście róż jest dobrze napigmentowany i wystarczy go lekko musnąć pędzlem i jest idealnie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Także bardzo lubię te kosmetyki również zamawiam je w oficjalnym sklepie https://eveline.pl/ i pasują mi bardzo. Tym bardziej, że ja jestem zdania, iż jeśli używamy kosmetyków na co dzień to niechaj będą one bardzo dobrej jakości. Właśnie w taki sposób nazbierało ich mi się bardzo dużo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli interesują Was produkty do pielęgnacji to myślę też, że zaciekawić Was mogą produkty marki Dabi'a. W ich ofercie znajdziecie takie propozycje jak serum peptydowe: https://dabia.eu/produkt/peptydowe-serum-do-twarzy-age-delay/ . To świetny wybór dla kobiet po 40. roku życia.

    OdpowiedzUsuń