ALL DAY IDEAL STAY 24h - baza pod cienie 8w1 od EVELINE

Cześć dziewczyny! 😘😘 Dzisiaj przychodzę do Was z krótką i szybką recenzją bazy pod cienie 8w1 od EVELINE COSMETICS z serii All Day Ideal Stay. Po cienie do makijażu sięgam bardzo rzadko bo po prostu nie umiem się nimi pomalować tak jak bym tego chciała.. A jak już wyjdzie mi jedno oko, to drugie wychodzi oczywiście fatalnie. Czasem użyje coś jasnego, z ciemnymi odcieniami nic nie kombinuje bo uważam, że mi jako blondynce to nie pasuje. Więc do tej pory nie miałam żadnej bazy pod cienie, bo jeśli było to konieczne to używałam kremu nawilżającego lub bazy, którą używam na całą twarz. Produkt przetestowałam specjalnie dla Was, dlatego zapraszam do dalszego czytania 😊




Kilka słów od producenta: "Multifunkcyjna receptura bazy jest bogata w aktywne składniki odżywcze (witaminy A,E i F, kwas hialuronowy, wyciąg z jedwabiu, wyciąg ze świetlika), które zapewniają powiekom wszystko, czego potrzebują przez cały dzień - optymalne nawilżenie, wygładzenie zmarszczek i długotrwałe uczucie świeżości, a także ochronę przed czynnikami wysuszającymi i wywołującymi podrażnienia. Inteligentna formuła identyfikuje i regeneruje mikrouszkodzenia w strukturze skóry powiek oraz zapewnia jej całodniową ochronę przed czynnikami inicjującymi powstawanie zmarszczek."




Stosowanie samej bazy jest bardzo proste! Wystarczy niewielką ilość nanieść opuszkiem palca na całą powiekę oraz pod linię wodną. Wchłania się błyskawicznie dlatego od razu można aplikować nasze ulubione cienie. Opakowanie jest bardzo wydajne, a cena niska i zachęcająca - za 12ml produktu zapłacicie około 16zł. 



Po kilku użyciach stosowania bazy mogę stwierdzić, że po nałożeniu powieki są wygładzone, a cienie lepiej się trzymają oraz nie osypują. Kolory cieni są intensywniejsze, nie blakną i nie wymagają żadnych poprawek praktycznie przez cały dzień. Czy efekt utrzymuje się 24h? Na to pytanie nie odpowiem ponieważ musiałabym chyba spać w tym makijażu, a na to się nie odważyłam 😄😄

Produkt na pewno spełnił moje oczekiwania - wygładził powieki oraz sprawił, że cienie na długo zachowały się w nienaruszonym stanie!

A Wy dziewczyny jakie stosujecie bazy pod cienie? Lubicie markę EVELINE? 💕💛💛

8 komentarzy:

  1. Obecnie używam bazy pod cienie z Wibo, ale mam co do niej mieszane uczucia, chętnie wypróbuję tą ;) Ostatnio lubię kombinować z makijażem oczu, dlatego baza to u mnie podstawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post . Zapraszam do mnie www.FashionVicki.pl moja ulubiona baza pod cienie jest z lorac pro 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Do tej pory używałam tej z wibo, ale nie spełnia moich oczekiwań. Bardzo lubię produkty z eveline i chętnie przetestuję, również tą baze.
    Cena jest bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, za taką cenę można się skusić i wypróbować :)

      Usuń