Niezapomniane przeżycia jako idealny prezent

Zauważyłam, że chętnie czytacie wpisy na temat propozycji prezentów na daną okazję dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym tego typu postem. Co powiecie na prezent, który spełnia marzenia? Brzmi ciekawie, ale czy jest to do zrealizowania? Wbrew pozorom TAAAK! 


Na przeciw wychodzi nam strona Lovvi.pl, która oferuje prezenty na każdą okazję. Przeżycia w formie kursu tanga, lotu szybowcem, spa dla dwojga, skoku ze spadochronem i wiele wiele innych niezapomnianych chwil. Taki prezent jest oryginalny, dostarcza drugiej osobie niezapomniane emocje, ale też spełnia  najskrytsze marzenia. Przejrzyjmy razem jakie marzenia można spełnić z oferty Lovvi.pl (wybrałam te najciekawsze według mnie :) ). 

1. Spa dla dwojga - propozycja dla osób zabieganych, którym należy się chwila relaksu i wyciszenia. Masaże, baseny czy zmiana otoczenia pozwolą nabrać sił na kolejny nowy tydzień. 
2. Kurs tanga - od małego taniec był dla mnie bliski, dlatego bez wahania wybrałabym takie przeżycie. Doskonałe spędzenie czasu we dwoje, poznanie swojego ciała, pozbycie się wszelkich kompleksów i zdobycie nowych doświadczeń, czego chcieć więcej? :)
3.  Park przygód - kto nie lubi takich atrakcji? Możemy znów cofnąć się do dzieciństwa i przeżyć niesamowitą przygodę! Jest to też fajna forma spędzenia czasu z przyjaciółmi.
Uważam, że warto podarować bliskiej Nam osobie takie prezent. Wiadomo, najpierw należy delikatnie podpytać i dowiedzieć się co konkretna osoba lubi lub o czym marzy - dalej wszystko w Waszych rękach :). Najbliższa okazja? DZIEŃ CHŁOPAKA!! Dziewczyny jeśli nie macie pomysłu takie portale to ułatwiają. Znajdziecie tam podarki, które możecie wręczyć niezależnie od wieku obdarowywanej osoby. Dajcie znać w komentarzach co wpadło Wam w oko. 



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

7 komentarzy:

  1. Właśnie rodzice niedługo mają 20 lat po ślubie i myślałam nad takim prezentem. Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje! :D Jest z czego wybierać ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się zastanawiałam o tym dla męża ale koniec końców nic nie wybrałam ale kiedyś na pewno z tego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie propozycje są cudowne na prezent i bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie pogardziłabym takim prezentem. ;P
    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń