DIY maseczka wzmacniająca na włosy

Dawno tu nie było postu DIY.. dlatego przychodzę do Was z maską na włosy, którą każda z Nas może wykonać w domu. Pomysł podpatrzyłam jakiś czas temu u niezastąpionej Ewki Red Lipstick Monster 😍 Od razu ją polubiłam przede wszystkim za proste składniki do jej przygotowania. Co będzie Ci potrzebne? Pół banana, pół awokado i dwie łyżeczki jogurtu naturalnego.



Maseczka ta ma za zadanie wzmocnić Twoje włosy oraz głęboko je nawilżyć. Należy stosować ją 1-2 razy w tygodniu, ale z racji mojej niesystematyczności osobiście wykonuje ją raz w miesiącu.  Jej przygotowanie jest bardzo proste - wszystkie składniki wymieszaj na gładką masę np przy użyciu blendera. Następnie nałóż ją na włosy od nasady aż po same końce i trzymaj na głowie przez około 30 minut. Po określonym czasie spłucz ją i umyj włosy szamponem. 


Proste? Od razu uprzedzam, że maseczka nie będzie wyglądała rewelacyjnie na Twoich włosach, ale przecież to nie o to tutaj chodzi. Zapewniam, że po jej zastosowaniu będziesz zadowolona. Koniecznie daj znać jak Ci poszło 😊



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

2 komentarze:

  1. Ostatnio kondycja moich włosów się pogorszyła i zaczęłam myśleć o domowych maseczkach. Muszę koniecznie wypróbować tą! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny majowy dzień przyznam szczerze że moje włosy są w stanie opłakanym potrzebuję solidnego kopniaka by pięknie się prezentować Uwielbiam banana awokado już nie bardzo ale chętnie przetestuje bardzo mi się podoba aranżacja zdjęć Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnej majówki

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń