Odżywka do brwi ORPHICA

Jakiś czas temu powiadomiłam Was na moim instagramie (KLIK), że zaczynam testy odżywki do brwi marki Orphica. Dlatego jeżeli borykacie się z problemem rzadkich brwi to ten produkt jest na pewno dla Was! Zapraszam do dalszego czytania :)



BROW jest preparatem pobudzającym wzrost brwi i poprawiającym ich wygląd. Dzięki niemu brwi mają się stać grubsze, ciemniejsze i mocniejsze. Producent zapewnia, że już po 4 tygodniach zauważymy pierwsze zmiany, a na pełne rezultaty musimy poczekać 12 tygodni. 


Opakowanie odżywki przypomina eyeliner z taką różnicą, że aplikator jest w postaci gąbeczki. Aplikacja jest szybka i bezproblemowa - produkt oczywiście nakładam na oczyszczone brwi na noc, jednym pociągnięciem formuła pokrywa ich całość. Co warto podkreślić produkt możemy stosować raz na dobę. 

WAŻNE! Nie zaleca się stosowania odżywki w czasie ciąży, karmienia piersią, w trakcie chemioterapii oraz przed ukończeniem 18 roku życia. 


Efekty? Są zadowalające! Muszę przyznać, że nie spodziewałam się aż takiej różnicy. Po 2-3 tygodniach zauważyłam przyciemnienie brwi, a po ponad miesiącu wyraźne zagęszczenie. W końcu mogłam doprowadzić swoje brwi do normalnego stanu i zadbać o ich wygląd. Wiadomo, że mimo wszystko podkreślam je kredką lub pomadą co jest zupełnie normalne, ale w naturalnym wydaniu wyglądam o wiele lepiej :D 

Odżywka kosztuje 169zł (4ml) i jest dostępna na stronie (KLIK). Jest to moja pierwsza odżywka do brwi i taki strzał w dziesiątkę :) Finalnie jestem bardzo zadowolona. 




Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

7 komentarzy:

  1. Wow nie miałam tej odżywki, ale szczerze bardzo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rzadko korzystam z odżywek do rzęs u mnie na razie robotę całą robi tusz z Wibo zielony :) ale warto mieć coś w zanadrzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. O proszę! Nigdy wcześniej nie widziałam takiego produktu! Bardzo ciekawy(do tego mówisz, że działa) super! 😃♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, nigdy nie pomyślałabym o odżywce do brwi... :) Kiedyś smarowałam je lekko olejkiem rycynowym (również rzęsy)

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z imprezy motoryzacyjnej :-)
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te markę! Muszę mieć te odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę :)) skoro mowisz ze sa efekty to muszę wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym ja przetestowane, chodzi za mną od dawna.

    OdpowiedzUsuń