AZJATYCKIE KOSMETYKI - gdzie kupić?

Cześć kochani! Ostatnio na moim instastories (jeśli jeszcze mnie nie obserwujecie to zapraszam KLIK) pokazywałam Wam moje małe zamówienie głównie dotyczące azjatyckich maseczek. Dostałam od Was mnóstwo wiadomości na ten temat gdzie dokładnie je kupiłam. W dzisiejszych czasach i dobie internetu można znaleźć wszystko i nie trzeba wcale szukać daleko. Jak się okazuje jest wiele polskich sklepów, w których kupicie azjatyckie kosmetyki.



Moim ulubionym jest sklep KONTIGO, w którym dostaniemy produkty kosmetyczne do makijażu oraz pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, zapachy oraz akcesoria. Ogromnym atutem sklepu są częste promocje, ja swoje produkty kupiłam na jednej z nich. Co więcej często w obniżonych cenach są właśnie produkty azjatyckie dlatego warto śledzić na bieżąco profil sklepu. W asortymencie znajdziecie takie marki jak Holika Holika czy Pilaten.



Kolejnym sklepem na mojej liście jest SKIN79, który obejmuje wyłącznie swoje produkty. Jednym z moich ulubionych kosmetyków jest krem BB czy maska Pore Bubble. W tym momencie trwa tam wyprzedaż na maski w płachcie także wpadajcie, może znajdziecie coś dla siebie :) 


Inne sprawdzone sklepy, w których znajdziecie azjatyckie kosmetyki:


A Wy lubicie azjatyckie kosmetyki? 😊





Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

13 komentarzy:

  1. Oj tak tam jest mnóstwo tych kosmetyków! Muszę wypróbować tę maskę Pilatenovą :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te maseczki :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Byłam w Tajlandii i przywiozłam sobie sporo maseczek i produktów z aloesu ale niestety, nie są to te same rzeczy bo szukałam identycznych. No i ta różnica w cenie :( Ale te z Kontigo są świetne ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystałam z tej wyprzedaży Skin79, jutro ma dość paczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałam sobie wszystkie strony, które wspomniałaś w poście. Uwielbiam maseczki ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. j kochamy azjatyckie produkty, a te maseczki od dawna nas kuszą! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczki są urocze! Teraz chyba je kupię w końcu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zazwyczaj robię zakupy online w Mintishop :D Tam jest dosyć dużo azjatyckich kosmetyków.
    Śliczne zdjęcia i bardzo uroczy blog. :)
    Na pewno zostanę z Tobą dłużej i dołączam do obserwatorów. ♥ Pozdrawiam!

    Zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam parę masek która są na zdjęciu i byłam nimi zachwycona :) polecam jeszcze te z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z kosmetyków to niewiele stosowałam, za to bardzo lubię azjatyckie kremy bb.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam jedynie maseczek w płachcie ze zwierzątkami, które zakupiłam podczas pobytu w Korei. Były fajne, ale jakoś nic więcej nie kusi mnie do zakupów akurat koreańskich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń