Metamorfoza mojego pokoju - zdjęcia przed i po

Cześć kochani, dziś mam dla Was post nieco inny. Tak jak obiecałam pokaże Wam metamorfozę mojego pokoju - jak wyglądał przed i jak wygląda teraz. Przede wszystkim pomalowałam ściany, chciałam w końcu pozbyć się tego różowego czy niebieskiego z moich młodzieńczych lat.. 😊 Na początku miał być kolor wyłącznie biały, ale później stwierdziłam, że chce zrobić mały kontrast i dołożyć jedną ścianę w kolorze szarym. Następnie wyrzuciłam fotele, zmieniłam łóżko, a zamiast firanek pojawiły się zasłony. Ostatnio również dokupiłam sobie lustro. W najbliższym czasie planuje powiesić na ścianie kilka plakatów z motywującymi cytatami lub hasłami. Według mnie zmiana jest ogromna, sami zobaczcie! 










Oczywiście nie jest to jakaś spektakularna metamorfoza i wnętrze z katalogu, ale mimo wszystko mi się podoba i jestem zadowolona. Kilka zmian i pokój stał się od razu jaśniejszy i przejrzysty. A Wy co myślicie? 😊






Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

23 komentarze:

  1. Swietna przemiana! Uwielbiam szarości, ten kolor w połaczeniu w fioletem króluje u mnie. Pięknie, jak najbardziej w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękna metamorfoza :) teraz jest tak nowocześnie

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny pokoj jak kolor ma znaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój teraz wygląda o niebo lepiej, ale przede wszystkim wydaje się być bardziej przytulny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać ogromną różnice, a zmiana oczywiście na dobre :)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna metamorfoza pokoju! Zrobiło się o wiele ładniej i zyskałaś dużo przestrzeni! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Niby tylko zmiana koloru ścian i mebli ,a różnicę naprawdę widać. Bardzo mi się podoba ogólnie taka kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow pokój teraz prezentuję się o wiele lepiej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. o musisz chyba wpaść do mnie :) a zasłony gdzie kupione?

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metamorfoza! Piękny kwiat szkoda, że w moim pokoju mogę pozwolić sobie tylko na małe roślinki. Jeśli masz chęć zobacz moją metamorfozę :) http://www.paulinepisze.pl/jak-urzadzic-maly-pokoj-mieszkanie-w-bloku/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna przemiana! Uwielbiam szarości, również mam szary pokój :)
    Pozdrawiam! :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pięknie, zupełnie inaczej, już sama zmiana koloru ścian bardzo dużo daje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmiana jak najbardziej na plus! :) jasno i przejrzyście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana metamorfoza. Pokoik jak z katalogu. Świetne kolory, bardzo ładne meble. Super.
    https://wanilioweimprowizacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna metamorfoza! Uwielbiam takie wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana! Pokój nie do poznania :o Jejku! Jak my marzymy o takim pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo, gratuluję przemiany. piękny pokoik wyszedł. Jasno i nowocześnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Szarości polubiłam nie tak dawno. Podoba mi się metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zmiana ja właśnie oczyszczam mój pokój wynoszę papiery, gazety które mi go zagracają i kupiłam zasłony za 30 zł taki łup z szmateksu a byłam tam po sweter.
    Przypomniałaś mi o domalowaniu parapetu. I buszuję na olx w celu poszukiwania krzesła.
    Takie metamorfozy mnie mobilizują do działań :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie raz na jakiś czas na pewno taki remont warto jest przeprowadzić i ja jestem zdania, że zdecydowanie warto również mieć do tego dobrą ekipę. U mnie tymi pracami zajęła się firma z https://www.wawerbud.pl/ i wiem, że ich wybór był dobrym ruchem z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń