KONKURS Z 7th Heaven!

Po długim za i przeciw w końcu założyłam stronę na facebooku dotyczącą wyłącznie mojego bloga. Zapraszam Was do śledzenia i polubienia KLIK . Mam nadzieję, że będziecie razem ze mną :) W związku z tym robię dla Was obiecany konkurs z 7th Heaven. Do wygrania mam zestaw składający się z dwóch maseczek - czekoladowej oraz owocowej.

Oczyszczająca maseczka czekoladowa jest przeznaczona do skóry mieszanej oraz tłustej. Kremowa czekoladowa rozkosz, która głęboko oczyszcza skórę, odblokowuje pory i wciąga z nich zanieczyszczenia.

Maska oczyszczająca owocowa typu Peel OFF jest przeznaczona do każdego rodzaju skóry. Mieszanka owoców granatu, passiflory, malin, winogron, oraz żurawiny oczyszcza i odświeża skórę.




Co należy zrobić? 
1. Polub moją stronę na Facebooku KLIK
2. Polub grafikę konkursową 
2. Udostępnij publicznie grafikę konkursową
3. Napisz w komentarzu "biorę udział"

Konkurs trwa do soboty (9 lipiec), POWODZENIA! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz