Perfumy GLANTIER

Hej! Dzisiaj Mam dla Was recenzję perfum otrzymanych od firmy GLANTIER. Nie od dziś wiemy, że perfumy podkreślają nasz wizerunek, a także przede wszystkich poprawiają samopoczucie i wyróżniają Nas w tłumie. 




Z niecierpliwością czekałam na kuriera z tą paczką. Gdy tylko wpadła w moje ręce od razu użyłam perfum na sobie. Pierwsze moje wrażenie to piękny, intensywny zapach, ale po chwili skojarzyłam, że przecież ja znam ten zapach doskonale! Przecież to moje ulubione perfumy czyli Calvin Klein IN2U. Okazało się, że firma GLANTIER posiada w swoim asortymencie odpowiedniki perfum znanych marek i to nie byle jakie odpowiedniki! Ich wody perfumowane posiadają wysokie stężenie olejów zapachowych (około 18%), dużo wyższe niż kupowane przez Nas, a przynajmniej przeze mnie w drogeriach wody toaletowe, które posiadają około 10% ( zwróćcie uwagę :) ) Uwielbiam oryginalne perfumy, ale po prostu czasem nie stać mnie na nie bo ich cena jest nie do przyjęcia (jeszcze w takim Rossmannie, gdzie ich ceny są dwa razy wyższe niż w sklepach internetowych..) Natomiast perfumy GLANTIER pachną niemal identycznie jak te oryginalne (dostałam też masę próbek innych zapachów i dla porównania jak tylko znalazłam te oryginalne porównałam je ze sobą), posiadają równie intensywny zapach, który utrzymuje się cały dzień, a cena jest przystępna i dla każdego. Za 50ml buteleczki zapłacicie 49zł. Na koniec dodam, że buteleczka jest bardzo wydajna, używam perfum codziennie, gdzie tak na prawdę wystarczą mi dwa psiknięcia, a perfum bardzo mało ubyło. 




W paczce znajdowały się również tak jak wcześniej wspomniałam próbki innych zapachów oraz kupony rabatowe. Z racji tego, że niedługo szykuje dla Was kolejne rozdanie na moim koncie instagramowym (na które zapraszam KLIK) to między innymi do wygranego zestawu dołączę również kupon ze zniżką 40% na perfumy GLANTIER, co Wy na to? :)


A oprócz tego, że perfumy możecie zakupić w sklepie internetowym (KLIK) to również firma działa w ramach sprzedaży konsultanckiej (jak np Avon czy Oriflame) i cały czas poszukuje nowych konsultantów! W zamian za to otrzymujecie zniżki na perfumy, a także możecie w pewien sposób zarobić. Jak? Wystarczy się zgłosić (link do formularza zgłoszeniowego - http://glantier.com/dolacz-do-nas). Jeśli chodzi o mnie, to nie jestem konsultantką w żadnej z tych firm, ale mniej więcej wiem na czym polega ten mechanizm zarabiania, znam wiele osób, które w tym siedzą i dorabiają sobie fajne pieniądze siedząc w domu tak na prawdę, więc jeśli ktoś jest zainteresowany to polecam spróbować :)


Podsumowując produkt zaskoczył mnie pozytywnie. Perfumy pachną pięknie, a co najważniejsze utrzymują się praktycznie cały dzień. Jeżeli mam okazję otrzymać tą samą jakość moich ulubionych perfum w dużo niższej cenie to czemu nie? A czy ktoś z Was miał już styczność z firmą GLANTIER? Dajcie znać :)

2 komentarze:

  1. Korzystam z perfum Glantier niemal od początku ich istnienia, ponieważ firma znajduje się w mojej okolicy.
    Wcześniej używałam oryginalnych perfum, ale po co przepłacać skoro nie czuć różnicy w zapachu. Teraz na półce zamiast jednej oryginalnej perfumy, mam dwanaście z firmy Glantier i mogę codziennie dobierać sobie zapach w zależności od nastroju.
    Zdecydowanie jestem od nich uzależniona.
    Jestem konsultantem i zamawiam perfumy w niższej cenie, a wysoka prowizja pozwala na naprawdę fajny zarobek :) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Takze korzystam od pewnego czasu z perfum Glantier i jestem mega zadowolony ,a ciezko jest mnie uraczyc byle czym . Polecam ,vardzo dobre perfumy ...

    OdpowiedzUsuń