Serum marki Fitomed i 10% rabatu!

Hej :) Pamiętacie jak jakiś czas temu pokazywałam Wam paczkę od firmy Fitomed? Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch produktów, a mianowicie serum - jedne pod oczy, a drugie nawilżające. Jesteście ciekawi jak sprawdziły się poniższe produkty? W takim razie zapraszam do dalszego czytania. 



Zacznę może od odżywczego kremu pod oczy o charakterze naturalnym. Co najważniejsze produkt nie zawiera silikonów, barwników oraz sztucznych substancji zapachowych. Stosowałam go dwa razy dziennie, rano nakładałam cienką warstwę w okolicach oczu jako bazę i wieczorem po oczyszczeniu twarzy. Jego zadaniem było odżywienie i nawilżenie mojej skóry pod oczami i rzeczywiście test mogę uznać za zaliczony. Nie umiem określić zapachu, jest dość lekki, prawie niewyczuwalny. Serum możecie kupić TUTAJ za 32zł. Cena może wydawać się dość wysoka, ale produkt jest wydajny i starcza na długi okres.



Drugim produktem jest serum nawilżające, które głównie przeznaczone jest do cery naczynkowej. Ma za zadanie łagodzić objawy naczynkowe, zmniejszać rumień i zaczerwienienie twarzy. Ja raczej nie mam z tym problemu, dlatego używałam go w celach nawilżenia i wygładzenia mojego naskórka. Serum szybko się wchłaniało i dawało efekt gładkiej skóry. Również dobrze produkt sprawdzał się jako baza pod makijaż. Znajdziecie go TUTAJ za 28zł. 




A Wy dziewczyny lubicie naturalne kosmetyki? Stosowałyście którekolwiek serum marki Fitomed? Jakie macie zdanie na ten temat? Czekam na Wasze komentarze :) 

Na koniec mam dla was RABAT!!
Do niedzieli (13.11) do godziny 24:00 
na hasło: AksamitkaWyniosła
zyskacie 10% rabatu 
do zrealizowania na wszystkie produkty
w sklepie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz