Jak to w życiu zazwyczaj bywa po pięknym i wzruszającym wydarzeniu jakim są zaręczyny czas na przygotowania do zawarcia związku małżeńskiego. Każda z par marzy o tym, aby ten dzień był niezapomniany i jeszcze lepszy niż mogliby sobie to wyobrazić. W związku z tym pozwoliłam sobie na małą pomoc i zakupiłam organizer ślubny.
Organizer pochodzi ze strony organizer-slubny.pl. Jest to notatnik, w którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje do zorganizowania tego pięknego dnia. Zaczyna się od harmonogramu działań na co najmniej 18-12 miesięcy wcześniej przed ślubem, gdzie chodzi tu głównie o sale, muzykę czy fotografa, a kończy się na zadaniach w samym dniu ślubu. Nie wiem jak jest z tym u Was, ale my za to wzięliśmy się dużo dużo wcześniej ponieważ nie ma szans, abyśmy załatwili na przykład sale weselną na 1,5 roku przed w naszym mieście. Następnie mamy do dyspozycji kalendarz oraz miejsce na notatki, możemy również spisać wstępną oraz ostateczną listę gości czy ich rozmieszczenie przy stołach. Oprócz tego w organizerze znajdziemy miejsce odnośnie sali, wybranego menu, muzyki, fotografa itd. Nie zabrakło również miejsca na garderobę Pana Młodego lub Pani Młodej, a nawet szkic manekina, który pozwala nam na zaprojektowanie sukni ślubnej. Ogromnym plusem organizera jest przegródka pozwalająca trzymać wszystkie umowy w jednym miejscu.
My jesteśmy dopiero na początku tych przygotowań i tak na prawdę prócz wybranej daty i zarezerwowanej sali to nie mamy niczego innego. Skupiamy się teraz na szukaniu Dj/zespołu i oczywiście fotografa. Inne kwestie zostawiamy na razie z boku ponieważ na to jest jeszcze za wcześnie. Zdradźcie koniecznie jak wygląda to u Was! Organizujecie ten dzień z co najmniej dwuletnim wyprzedzeniem czy może działacie spontanicznie? :)
Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media
I tak macie już dużo przygotowane i mam nadzieję, że wszystko się uda :)
OdpowiedzUsuńMój blog
Bardzo fajny jest ten organizer. Sama zaopatrze się w taki, jak tylko będziemy przygotowywać się do ślubu kościelnego. :) Powodzenia w przygotowaniach. :)
OdpowiedzUsuńNawet nie wiedziałem o istnieniu takich organizerów, a wygląda całkiem profesionalnie
OdpowiedzUsuńŚwietny pomysł z takim organizerem, może kiedyś mi się przyda coś takiego :D
OdpowiedzUsuńJeśli panna młoda planuje wszystko sama to uważam że organizer będzie konieczny i bardzo pomocny
OdpowiedzUsuńMega pomysł :)
OdpowiedzUsuńZapraszam https://womenlikeitpl.blogspot.com/
To świetna sprawa, przed ślubem jest ogromny stres, łatwo o czymś zapomnieć :D
OdpowiedzUsuńNie jestem w żadnym związku, więc temat wpisu jest mi całkiem obcy :) Niemniej jednak pochwalam korzystanie z organizera - na pewno ułatwia sprawę :)
OdpowiedzUsuńwww.wizjoterapia.blog.pl
Nie dawno wychodziłam za mąż i żałuję że wcześniej nie pomyślałam o takim organizerze. Na pewno zaoszczędziłabym sporo nerwów i czasu :)
OdpowiedzUsuńMyśle, że organizer może być przydatny podczas planowania różnych wydrzeń, szczególnie, jeśli chodzi o takim ważnym, jak wesele. łatwo można zapomnieć o jakimś drobiazgu, co może całkiem zabić cały nastrój, ale teraz się nie uda))
UsuńDobry pomysł :)
OdpowiedzUsuńBardzo ładny i niezbędny organizer dla każdej panny młodej. Szkoda, że takich bajerów nie było gdy wychodziłam za mąż i musiałam męczyć się z notesem i toną karteczek :)
OdpowiedzUsuńBardzo fajny organizer, nie dość że design świetny to jeszcze bardzo funkcjonalny :) Dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
Planuje właśnie ślub, ale nie pomyślałam o takim fajnym zeszyciku ;p
OdpowiedzUsuńJa wszystko ogarnęłam w lutym w tydzień a ślub mamy 21.07.2018 r zespół,sala,kościół, fotograf i kamerzysta:) nie dawno kupiłam suknie, zamówiłam cukiernie, kosmetyczkę i fryzjerkę ale również kupiłam organizer ślubny bo jest potrzebny :) pozdrawiam
OdpowiedzUsuń