Sukienka Boho NA-KD

Przedstawiam Wam mój outfit z wczorajszego spaceru do Łazienek Królewskich. Piękna sukienka Boho nadaje się na co dzień jak i na większe wyjścia. Jest wykonana z siatkowej tkaniny z odkrytymi rękawami, w talii posiada elastyczny pas oraz elastyczne mankiety. Nie wiem jak Wy, ale ja coraz częściej sięgam po sukienki maxi. Co sądzicie o takim look'u? :) 












Sukienka - NA-KD (KLIK) -20% rabatu na cały asortyment NA-KD na hasło kamiszypi20
sandałki - DeeZee
torebka - Stradivarius 



Jeśli chcesz być na bieżąco śledź mnie w social media

12 komentarzy:

  1. Prześliczna stylizacja! :) Pięknie w niej wyglądasz :) Pozdrawiam i Zapraszam do mnie 😊
    https://patrycjakoziol55.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ładna sukienka, z pewnością zajrzę do twoich innych stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow bardzo ładnie w niej wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się rękawy tej sukienki i wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka akurat na lato - zwiewna, lekka i pełna ciepłych barw. No i styl boho - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka rewelacyjna uwielbiam taką stylizacje😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobra stylizacja, mocny kolor i złote buty, to jest to. Ja sama mimo swoich 160 cm rownież zaczęłam sięgać po sukienki maxi, są efektowne i wygodne. Brakuje mi tylko trochę makijażu i spróbowałabym z kokiem, zeby wyciągnąć sylwetkę, sukienka ma trochę ciążowy krój i rozciąga ma boki.

    https://malgranda-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbym była tego dnia w Łazienkach to na pewno zwróciłabym na Ciebie uwagę. Wyglądasz ślicznie w tej sukience.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna stylizacja! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna sukienka ! :) wyglądasz w niej zjawiskowo ! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka i cudowne odcienie! Wyglądasz świetnie, do twarzy Ci w niej♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń